jít naiDNES.cz

Bláznivý spot brněnské policie: Proč v něm strážník bojuje s kozou?

Být městským policistou sice neznamená dennodenně nasazovat život, rozhodně je to však práce náročná a záslužná. A přesně tak ji prezentuje v novém náborovém spotu i Městská policie Brno. Jenže tak trochu netradičním stylem! Nové zaměstnance láká, aby se stali „Brnocopem“ po vzoru postavy ze smyšlené retro počítačové hry, která bojuje za blaho občanů. Brnocop ve hře bojuje třeba s kozou, protože právě odchyt zatoulaných zvířat řeší brněnští policisté jako na běžícím pásu!

Nemají dostatek zaměstnanců, a tak se brněnští policisté dali do velké náborové kampaně. Za 100 tisíc korun nechali vytvořit spot, v němž potenciální kolegy lákají, aby se stali hrdinou všedního dne – Brnocopem!

Ve zmíněném spotu se Brnocop – strážník brněnské městské policie – stává hlavní postavou retro počítačové hry a řeší zapeklité, ale zároveň zcela běžné situace, do nichž se policisté v Brně dostávají.

Hra má tři úrovně. V té první se strážník objevuje v prostředí kultovní hry Mortal Kombat. Jenže nebojuje s nebezpečným nepřítelem, nýbrž s kozou!

Odkaz brněnské policie je jasný – jsou to proslulé odchyty, které její zaměstnanci v minulosti provedli. Jednou museli v ulicích Brna skutečně lovit kozu, jindy zase klokana a dokonce i bizona.

Ve druhém levelu pak strážník pomáhá školačce přejít silnici, na té ale jezdí příliš mnoho aut, a navíc do přechodu zasahuje špatně zaparkované auto. Brnocop tedy zastaví provoz, nechá odtáhnout auto a dívce pomůže dostat se na druhou stranu.

Poslední úroveň už je o poznání akčnější. Policista v ní totiž po střechách brněnských domů pronásleduje zločince, na něhož je vypsána odměna 60 tisíc korun.

Když ho dopadne, závěrečná obrazovka ho odkáže na stránku www.chytsvojisanci.cz, kde se může o místo u městské policie přihlásit – a dostat také zmíněnou šedesátitisícovou odměnu, kterou policie dává jako nástupní bonus.

„Kostičková grafika jako z 80. a počátku 90. let přinese pamětníkům nostalgický zážitek a mladší generace získá dojem, že sleduje jedno z oblíbených ‚let’s play‘ videí vyhledávaných na YouTube. Pozorní diváci odhalí v kresleném klipu spoustu skutečných brněnských zákoutí a skrytých vtípků,“ prozrazuje Městská policie Brno na svých stránkách.

Městská policie Brno nabízí řadu výhod, třeba nástupní bonus 60 tisíc korun.

Městská policie Brno nabízí řadu výhod, třeba nástupní bonus 60 tisíc korun.

„Ztvárnění přitom nese rukopis pražského animačního studia Krutart. Studio si u strážníků získalo sympatie nejenom originálními nápady a profesionálním přístupem, ale také iniciativou při ochraně zvířat. Z dílny Krutartu pochází například emotivní klip o zoufalé životní situaci slepic z klecových chovů,“ vysvětluje. 

Fotogalerie

Ohodnoťte článek
Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 16:39 16. ledna 2019. Anketa je uzavřena.

  • Super
    23
  • Haha
    10
  • Trapas
    9
  • Tvl
    9
  • Cože
    7
  • Sladký
    7
Premium

Náš kluk umí. Otec talentu Hložka o plánech i batůžku za padesát tisíc

Minulý týden ho v tramvaji načapal revizor: „Lístek, prosím.“ Adam Hložek, sedmnáctiletá fotbalová raketa, zčervenal....

Premium

Vzestupy a pády Mika Tysona. Dokument zdarma o tom, co ho poslalo až na samé dno

Dokument o životě jednoho z nejslavnějších boxerů na světě, Mika Tysona, si odbyl svou premiéru na prestižním filmovém...

Premium

Chci chlapa, co má větší koule než ego, říká svobodná matka Nikol Štíbrová

Před pár dny oslavila třiatřicítku a cítí se šťastná a spokojená. Nebylo to ale zadarmo – moderátorka a hvězda...

Komentáře

Mohlo by vás zajímat