jsem si jistý že při lepším naaranžování a profesionálním nafocení s latinským názvem a pár marketinkovými triky a povídáním o přínosu na zdraví a krásu, by se z toho dal udělat klidně solidní byznys. Každý marketingový profík ví, že se dá lidem prodat úplně cokoli a za jakoukoli cenu, když se ví jak na to.
Jednoduché Poptávka určuje Nabídku. Kdyby nebyli osli co to koupí, nebyli by ti co to prodávají. A stejně tak to funguje i v supermarketech. Můžete nadávat, že je tam to či ono a, že tam to či ono chybí. Ale jak se to dozví vedení supermerketů? Jedině tak, že to řeknete. Ano říká se: "Líná huba hotové neštěstí". Prostě pokud se mi něco nelíbí tak to řeknu a naopak. A Facebook? Schválně si tipněte jaké lidi tam naleznete. A schválně tam zkuste najít mně. Hezký den. Rozdíl? Napište do vyhledávače xmarek. A rozhodně jsem k tomu nepotřeboval celé logistické centrum za 30 míčů jako Topgal co vyrábí batohy v Číně. Préj český výrobce.