Na podzim Česko čekají krajské a v některých volebních obvodech i senátní volby. Toho jsou si moc dobře vědomy politické strany, které již pozvolna rozjíždějí předvolební kampaň. Na tu můžeme narazit i na sociálních sítích.
Rétorika TOP09, v jejímž čele stojí Miroslav Kalousek, je dlouhodobě zaměřená proti Andreji Babišovi a jeho hnutí ANO. Jednou z nejvíce kritizovaných záležitostí, kterou se ANO podařilo ve sněmovně prosadit je elektronická evidence tržeb. Ta se pochopitelně objevila i v předvolební kampani.
V rámci boje proti EET se Kalouskova strana rozhodla vsadit na humor a elektronická evidenci byla na facebookovém profilu TOPky zakomponována do staršího virálu z McDonalds. Právě díky stáří virálního materiálu se ale Kalouskovi zamýšlená rána Babišovi vrátila dvojnásob od voličů.
Vyčpělý vtip s brigádnicí Katkou, která na první směně v Mekáči zapomněla dát do hamburgeru okurku, voliče TOP09 nezaujal. Pod fotografií se objevila kritika nejen toho, že TOPce asi došly nápady, když se musí uchylovat k oživování starých virálů, ale i toho, že fast foody rozhodně nejsou tím místem, kde by s nevydáváním účtenek nebyl problém.
Z tohoto drobného facebookového souboje tak vyšel vítězně Andrej Babiš. Jak ale známe Kalouska, prohraná bitva pro něj nic neznamená a ve své válce proti Babišovi bude pokračovat. Snad to dokáže s novými vlastními vtipy, kterým se bude někdo moct i zasmát.