Reklama

Obchodní praktiky Veroniky Kopřivové řeší Česká obchodní inspekce

5. července

Veronika Kopřivová čelí výtkám České obchodní inspekce. Její obchodní praktiky jsou vyšetřovány. | foto: Facebook

Přítelkyně Jaromíra Jágra Veronika Kopřivová a její e-shop se stávají čím dál tím častěji terčem kritiky. Ačkoliv by se ráda postavila na vlastní nohy a stala se regulérní podnikatelkou, její neobratné obchodní manévry jí stále podkopávají nohy. Zajímá se o ni už i Česká obchodní inspekce. Co zase nezvládla?
Reklama

Vše začalo v březnu, kdy se nám podařilo odhalit podvodníky, kteří parazitovali na Veroničině e-shopu s oblečením. Využili toho, že si jako nezkušená podnikatelka nezaregistrovala ochrannou známku a klidně obchodovali pod jejím logem.

Když jsme ji na praktiky konkurenční firmy upozornili, vše napravila.

Následovaly ovšem další skandály. Arogantní vystupování, nadávky zákaznicím. Obchod funguje pouze na bázi amatérského facebookového prodeje, tudíž vykazuje známky jisté zmatečnosti a nepřehlednosti. Nové zákaznice, které provoz neznají, se tak mohou ve skupině často ztrácet. Za to dostávají zpravila pěkně vyčiněno.

Když se striktně nedržíte pokynů Veroniky Kopřivové, snese se na vás její hněv.

Když se striktně nedržíte pokynů Veroniky Kopřivové, snese se na vás její hněv.

Co se týká původu zboží, nikde není přesně uvedeno, odkud oblečení pochází. Něco nakupuje Veronika od známých značek, jako je Victoria’s Secret nebo Michael Kors, jiné mají zdroj: dodavatelé z Evropy. Konkrétní původ neuvádí.

Některé kousky si prý Veronika dokonce nechává navrhovat. To však vyvolalo otázky. Jeden z dotazů vznesla veřejně i jedna ze zákaznic.

„Pokud píšete, že jsou šaty vyrobené na zakázku dle vašeho nápadu, jak je možné, že na Instagramu nabízí úplně stejné šaty i jejich jiné provedení?“

Veronika dává zmatené nicneříkající informace.

Veronika dává zmatené nicneříkající informace.

„Nemáme své švadleny, ale firmy, které věci vyrábějí, a vzhledem k tomu, jaké s nimi máme vztahy, nám udělají, co chceme. Když je tedy čas něco vymýšlet a domlouvat. Jinak vyrábíme hodně věci z katalogů, vyloženě z jejich nabídky. Ale to, kolik toho vyrobí bokem, to neovlivníme. Ani světové značky si nemohou ohlídat jejich zboží.“

Zdůraznila však jedno: „My jedeme ve velkém!“ Nejspíš proto prodává od každého druhu zboží tolik kusů, že byste je spočítali na prstech jedné ruky.

Většina příspěvků začíná slovem „vyprodáno“. To může nové zákazníky mást.

Většina příspěvků začíná slovem „vyprodáno“. To se u příspěvku objevuje zpravidla během pár hodin. Mají totiž od všeho jen pár kousků. Tomu Veronika říká, že jede ve velkém?

Je očividné, že Veronika mlží a poskytuje poněkud zmatené informace. Těch je sice dost, v souhrnu však vyvolávají v hlavě ještě větší galimatyáš. Mnoho neurčitých slov bez jakékoliv výpovědní hodnoty.

Redaktoři Prásku si navíc od Veroniky nějaké zboží objednali a přišli na to, že pokud si nezakoupíte zboží vyšší ceny, nevydá vám Veronika ani účtenku. To se snaží Kopřivová vyvrátit na svém Facebooku, kde tvrdí, že ji poskytuje na vyžádání:

„Doklady zasíláme pouze u dražších věcí. U těch levných pouze na vyžádání, a to elektronickou cestou. Není ze zákona povinnost zasílat kopii účtenky zákazníkovi, když je platba předem.“

Kopřivová se snaží vyvrátit obvinění o nevydávání účtenek.

Kopřivová se snaží vyvrátit obvinění o nevydávání účtenek.

Na Veroniku si posvítila dokonce už i Česká obchodní inspekce, jejíž vyjádření pro vás připravujeme. Dozvíme se tedy konečně, kdo jsou ti tajemní „dodavatelé z Evropy“?

Fotogalerie

Reklama
Reklama
Reklama

Komentáře

Reklama