Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Snaží se dohnat ztracený čas? Týnuš Třešničková zaplnila Instagram

    Týnuš Třešničková je v jednom kole. Proč ale tak tlačí na pilu? | foto: Koláž Expresu

    Téměř devět měsíců neukázala svou tvář a se svými fanoušky komunikovala jenom sporadicky, za poslední měsíc to ale stihla vše dohnat. Týnuš Třešničková je na sociálních sítích aktivnější než kdy předtím. Proč tak urputně tlačí na pilu? Snaží se oblíbená youtuberka ze svého neštěstí vytěžit co nejvíc?

    Týnuš Třešničková bezesporu patří mezi nejpopulárnější české youtuberky. Nic na tom nezměnilo ani neštěstí, které ji potkalo na konci září loňského roku, kdy v restauraci Nusr-Et, již vlastní slavný šéfkuchař Salt Bae, utrpěla popáleniny druhého stupně na třiceti procentech svého těla.

    Ačkoliv o sobě dlouhé měsíce nedala vědět a už to vypadalo, že se do Česka nikdy nevrátí, fanoušci jí kupodivu přibývali. Paradoxně se dá říct, že neštěstí z Třešničkové, vlastním jménem Kristýny Třešňákové, udělalo ještě žádanější zboží.

    A právě toho si je mladá kráska vědoma. Po svém návratu do Česka totiž začala tam, kde skončila. A to u propagování kosmetických přípravků, elektroniky, módních návrhářů, výrobců plavek či dalších společností, které jsou ochotné jí za reklamu zaplatit či se s nimi domluví na barterové spolupráci.

    Nutno říct, že měsíce nicnedělání se na způsobu její prezentace výrobků do značné míry podepsaly. Zatímco ještě v září tyto spolupráce označovala hastagem #ad, což je mezinárodní označení pro placený příspěvek, dneska si s nějakým označením hlavu neláme.

    Přitom jí to nařizuje přímo zákon o regulaci reklamy. Pokud svou povinnost neplní, může se jednat o klamavou obchodní praktiku, za niž by mohla být i patřičnými úřady popoháněná.

    Je otázkou, zda si Týnuš neuvědomuje, že jakékoliv sdělení, jehož účelem je podpora podnikatelské činnosti, je reklama, nebo jí samotné je jenom trapné, že od svého příjezdu do Česka nedělá nic jiného, než že propaguje jednu značku za druhou, a dobře ví, že příspěvky označené jako spolupráce nemají takový dosah.

    S ohledem na to, že ji jenom na Instagramu sleduje přes 450 tisíc lidí, měla by si na to dávat pozor, ačkoliv chápeme, že nyní musí dohnat téměř devítiměsíční nedobrovolnou pauzu, během níž jí unikala jedna zakázka za druhou.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 11:46 úterý 19. listopadu 2019. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      30
    • Haha
      20
    • Super
      19
    • Sladký
      12
    • Cože
      11
    • Tvl
      11