Týnuš Třešničková bezesporu patří mezi nejpopulárnější české youtuberky. Nic na tom nezměnilo ani neštěstí, které ji potkalo na konci září loňského roku, kdy v restauraci Nusr-Et, již vlastní slavný šéfkuchař Salt Bae, utrpěla popáleniny druhého stupně na třiceti procentech svého těla.
Ačkoliv o sobě dlouhé měsíce nedala vědět a už to vypadalo, že se do Česka nikdy nevrátí, fanoušci jí kupodivu přibývali. Paradoxně se dá říct, že neštěstí z Třešničkové, vlastním jménem Kristýny Třešňákové, udělalo ještě žádanější zboží.
A právě toho si je mladá kráska vědoma. Po svém návratu do Česka totiž začala tam, kde skončila. A to u propagování kosmetických přípravků, elektroniky, módních návrhářů, výrobců plavek či dalších společností, které jsou ochotné jí za reklamu zaplatit či se s nimi domluví na barterové spolupráci.
Nutno říct, že měsíce nicnedělání se na způsobu její prezentace výrobků do značné míry podepsaly. Zatímco ještě v září tyto spolupráce označovala hastagem #ad, což je mezinárodní označení pro placený příspěvek, dneska si s nějakým označením hlavu neláme.
Přitom jí to nařizuje přímo zákon o regulaci reklamy. Pokud svou povinnost neplní, může se jednat o klamavou obchodní praktiku, za niž by mohla být i patřičnými úřady popoháněná.
Je otázkou, zda si Týnuš neuvědomuje, že jakékoliv sdělení, jehož účelem je podpora podnikatelské činnosti, je reklama, nebo jí samotné je jenom trapné, že od svého příjezdu do Česka nedělá nic jiného, než že propaguje jednu značku za druhou, a dobře ví, že příspěvky označené jako spolupráce nemají takový dosah.
S ohledem na to, že ji jenom na Instagramu sleduje přes 450 tisíc lidí, měla by si na to dávat pozor, ačkoliv chápeme, že nyní musí dohnat téměř devítiměsíční nedobrovolnou pauzu, během níž jí unikala jedna zakázka za druhou.
Fotogalerie |