Try and buy Hyundai i30? Je to vážně dobré auto. Ale nemyslete na značku

Když se řekne Hyundai, většině lidí okamžitě naskočí husí kůže a ta zbylá část si znechuceně odfrkne. Není v Česku více nesnášená značka, která si podryla své jméno tím, že jede „antikampaň“. Útočí na českou škodovku, čili vlastně haní domácí produkt, navíc šéf Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický se svým agresivním stylem marketingových kampaní korejskou automobilku zesměšnil a nikdo už nechce říkat, že jezdí v „hjóndé“. Je to velká škoda (#humor), protože i30 je skvělé auto, je to pěkné auto, je to chytré auto, je to sympatické auto a je to auto, které byste si měli koupit, pokud jste o něm byť jen na vteřinu uvažovali. Není snad nic, co by nás tak mocně zbavilo předsudků.




Komentáře