Řepka sepsul nové logo Sparty a přišla sprcha: Ty nejsi Sparta, vzkázal mu klubový mluvčí

Nazývá se sparťanským srdcařem a fanoušci ho mají za klubovou legendu. Kdykoliv je ale možnost, do svého bývalého zaměstnavatele si Tomáš Řepka (47) s chutí rýpne. Tentokrát drsně sepsul nové sparťanské logo. Netrvalo dlouho a přišla reakce přímo z klubu. Ozval se mluvčí nejúspěšnějšího tuzemského celku. Co fotbalovému tvrďákovi vzkázal?

Není tomu dlouho, co se sparťanské vedení dočkalo kritiky od fanoušků za příchod bývalého trenéra konkurenční Plzně Pavla Vrby

Teď to management Sparty schytává ze všech stran za nové klubové logo, které nejúspěšnější český fotbalový klub mění po 27 letech.

„Snažíme se respektovat moderní trendy, přesto se podle nás nejedná o překotnou revoluci. I proto věříme, že výsledek bude fanouškům blízký,“ vyjádřil se generální ředitel Sparty František Čupr.

Většině fanoušků se ale nové logo vůbec nelíbí. Svůj názor na zbrusu nový sparťanský erb vyjádřil i bývalý kapitán letenského celku Tomáš Řepka. Ten si jako vždy nebral servítky.

„Nic tak ošklivého jsem dlouho neviděl a vysvětluje to, co se tedy ve Spartě ve skutečnosti řeší,“ napsal na Instagramu rozzuřený Řepka.

„Místo výkonu na hřišti tam někdo kreslí loga do bloku. To je to poslední, o co by se měli starat. A co by mělo vedení zadávat kreativcům a jejich oddělením a pak se k tomu vyjadřovat na sítích. Ale zase se jim daří na*rat fanoušky, pokud to měli v plánu, povedlo se,“ dodal fotbalový tvrďák, který kritikou na klub svého srdce dlouhodobě nešetří.

Tomáš Řepka okomentoval nové logo pražské Sparty.

Mluvčí Sparty: Tome, ty nejsi Sparta!

Svůj příspěvek na sociální síti Řepka ještě okořenil o hashtagy #spartanskakrev a #jajsemsparta. To se vůbec nelíbilo tiskovému mluvčímu Sparty Ondřeji Kasíkovi, který Řepkova výše uvedená slova okomentoval na Twitteru.

„Principem komunikace loga je ponechat každému jeho názor. My vysvětlujeme, argumentujeme. Myslím, že fans to vnímají. Kritizovat může každý, i Tomáš Řepka. Ale hashtag #jajsemsparta, který nějakou dobu používá, je úsměvný. Ne, Tome, nikdo sám o sobě není Sparta,“ vzkázal Řepkovi Kasík.

Známý bouřlivák si ale stojí za svým. Fanouškům vysvětlil, co mu sparťanské novince nejvíce vadí.

„Proč by se mělo teď řešit logo? Z jakého důvodu? Na to je teď čas? Proč? Staral bych se o to, aby každý zápas nebyl ostuda a dalo se na to koukat a nebyla ta protrápená vítězství, když už. Než malovat loga a zaměstnávat marketing,“ myslí si Řepka.

Fotbalová Sparta uvedla, že na grafické změně pracovali nejlepší odborníci z oblasti marketingu v Česku několik měsíců. Poprvé se nápad na nové logo začal na Letné řešit už v roce 2017.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:30 sobota 12. června 2021. Anketa je uzavřena.

  • 44
  • 29
  • 29
  • 21
  • 12
  • 12