Když si Petra Kvitová šla již potřetí pro Zlatého kanára, zářilo na ní 550 diamantů ALO diamonds v hodnotě čtyři miliony korun. Tenistka se stala vítězkou nejprestižnější tenisové ankety v České republice EMOS Zlatý kanár.
Na slavnostní příležitost se ozdobila diamantovými šperky, jejichž ambasadorkou je už několik let. I když to možná ne každý ví, Petra je velkou milovnicí šperků. Je o ní známé, že v nich hraje i zápasy.
Nebylo proto tak těžké ji pro spolupráci s klenotnickou firmou přesvědčit. Kývla i na nabídku kosmetického gigantu L’Oréal a zařadila se tak mezi nejúspěšnější české sportovkyně, co se reklamních kontraktů týče.
Silný životní příběh manažerky a horolezkyně Kláry Kolouchové, která jako první rodilá Češka zdolala nejvyšší horu světa, zaujal ředitelku společnosti Dermacol Věru Komárovou natolik, že ji oslovila, aby se stala tváří nové kampaně známé kosmetické firmy.
„Její příběh může být příběhem každé z nás. Své sny si plní tím, že zdolává osmitisícovky. Má silnou vůli, je cílevědomá, má smysl pro řád, ale je to pořád jemná a citlivá žena,“ říká.
Úspěšná horolezkyně je po Gabriele Koukalové další sportovkyní, která hájí barvy této značky.
„Ze zmíněné kolagenové řady používám denní i noční krém, vyhovuje mi jejich textura, dobře se vstřebávají a pleť pěkně vyživí. Dlouhotrvající rtěnka je úplný zázrak. Neotíratelnou rtěnku už asi neodložím, stejně jako krémy s vysokým ochranným faktorem. V horách se bez nich neobejdu, se stoupající nadmořskou výškou je slunce čím dál silnější a pleť pak hodně trpí,“ říká Kolouchová.
Fotogalerie |