Potupa Českého hokeje? „Díky za reklamu!“ hlásí švédská automobilka Scania

Od chvíle, kdy se hokejový svaz pochlubil novými reprezentačními dresy, to od fanoušků schytává ze všech stran. Spousta lidí kroutí hlavou třeba nad tím, že lev s pukem v tlamě, který bude dresy zdobit namísto tradičního státního znaku, připomíná logo švédské automobilky Scania. A podobnost je to skutečně tak velká, že se firma začala situací zabývat! Zatím to ale nevypadá, že by „Český hokej“ hnala před soud, za bezplatnou reklamu mu spíš poděkuje.

Má to být jedinečný znak, který bude charakterizovat bojovnost a novou éru českého hokeje. Spousta fanoušků však posměšně poukazuje na to, že se hokejový svaz musel nepochybně při volbě lva z profilu, který v tlamě svírá puk, inspirovat švédskou automobilkou Scania.

Ať se „Český hokej“ brání, jak chce, dost možná bude mít místo nových dresů z ostudy kabát. Logem lva se totiž skutečně začalo vedení firmy, která se specializuje na výrobu nákladních automobilů, zabývat!

„Informaci, že Český hokej používá zrovna takové logo, jsme předali Švédům. Teď čekáme na informaci, jestli a jak to máme právně řešit. Zatím ale žádné vyjádření od tamního vedení nepřišlo,“ prozradil Blesku tiskový mluvčí české pobočky Scanie Viktor Tamayo.

Vedení Českého hokeje se však brání, že obě loga nejsou v žádném právním konfliktu. A zřejmě má skutečně pravdu, ostatně i ve Scanii oznámení v centrále berou spíš jako formalitu a nepředpokládají, že by záležitost došla až k soudu.

Hokejový svaz si novými dresy chce pojistit i to, že fanoušci budou kupovat originální produkty.

Jenže pro vedení Českého hokeje to ani trochu neznamená, že by si snad mohlo oddychnout. Snad ještě potupnější totiž je, že ve Scanii berou nové dresy reprezentace jako ideální reklamu zadarmo! 

„A líbí se mi i načasování, že první zápas v nových dresech bude v listopadu právě proti Švédsku,“ řekl s úsměvem Tamayo. 

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 18:05 středa 24. října 2018. Anketa je uzavřena.

  • 41
  • 25
  • 10
  • 9
  • 7
  • 6