Kdybyste se ptali, co se děje s použitými prototypy, tak tady máte jednu odpověď. Volkswagen vzal základ prototypu z vývoje modelu VW ID.4 včetně použitého akumulátoru a postavil na něm tuto designovou studii terénního vozu, kterou představil na setkání fanoušků vozů ID. v Locarnu.
Charakteristický prvek studie ID.Xtreme jsou rozměrné plastové lemy o 5 cm širších blatníků, velká terénní 18“ kola s tlustými offroadovými pneumatikami a ochranný rám vpředu. Nechybí ani lišta přídavných LED svítilen na střeše, což je dnes povinný prvek u všech „dobrodružných“ aut. Ačkoli to může vypadat jako zbytečnost, tak když se třeba brodíte v bahně a ušpiníte si předek auta včetně světlometů, pak ve tmě nic neuvidíte. Co není na fotkách patrné jsou hliníkové kryty podvozku, aby auto zvládalo náročný terén bez strachu o to, že něco poškodíte. Uvnitř jsou nové sedačky čalouněné Alcantarou a také kontrastní barevné plochy, ale jinak se studie ID.Xtreme od sériového auta zase tak moc neliší.
O pohon se stará upravený systém ze sériového ID.4 se dvěma motory a pohonem všech kol. Celkový výkon elektrického systému byl zvýšen na 386 koní, což je o 30 % více než u vrcholné sériové verze ID.4. Baterie má kapacitu 82 kWh. Podle reakcí fanoušků a veřejnosti se pak Volkswagen rozhodne, co bude s projektem dál, ale nějaký schopnější plně elektrický off-road by byl docela zajímavé osvěžení nabídky.
Fotogalerie |