Sparta dostala Vrbu. A teď ještě od Áček auta za 20 milionů korun

5. února
Fotbalový klub Sparta si polepší o dvě velké posily. Vedle nového trenéra Pavla Vrby, který dovedl ke třem titulům Viktorii Plzeň a trénoval také českou reprezentaci, budou Letenští také jezdit v nových vozech. Společnost Aures Holdings provozují značky AAA Auto a Mototechna v rámci partnerství zapůjčí klubu 25 automobilů značek Škoda, Ford, Kia a Hyundai v celkové hodnotě 20 milionů korun.

Významný hráč na českém trhu s automobily Aures Holdings se zařadí na třetí nejvyšší úroveň ve sponzorském portfoliu AC Sparta Praha.

„Tohoto partnerství si velmi vážíme. Lidé z klubu automobily denně využívají k práci. Cestujeme po celé republice k zápasům i na zahraniční soustředění. Využíváme navíc různé typy vozů: kustodi požadují hodně místa na vybavení pro hráče, potřebujeme i klasické osobní automobily. V tomto se naše potřeby prolínají se širokou nabídkou našeho nového oficiálního automobilového partnera,“ říká k čerstvě uzavřené spolupráci člen představenstva AC Sparta Praha a ředitel komerčního úseku Tomáš Křivda.

AAA AUTO a Mototechna poskytly 25 vozů fotbalovému klubu AC Sparta Praha.

AAA Auto a Mototechna poskytly 25 vozů fotbalovému klubu AC Sparta Praha.

Pro zajímavost: nejdelší vzdálenost, kterou Sparta po dálnicích a silnicích urazí k ligovému utkání, měří 410 kilometrů. Taková je vzdálenost mezi Generali Česká pojišťovna arénou na Letné a stadionem v Karviné. Naopak nejkratší cestu k venkovnímu utkání absolvují sparťané z Letné na Julisku (pokud je Dukla v nejvyšší soutěži). Tato vzdálenost měří pouze něco málo přes dva kilometry.

„Se sportovními kluby a sportovci spolupracujeme již řadu let. Fotbal je pro nás z hlediska marketingu velmi zajímavý, protože nám zajišťuje přímý a častý kontakt s našimi potenciálními zákazníky z řad fotbalových fanoušků,“ uvedl Petr Vaněček, provozní ředitel společnosti Aures Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA Auto a Mototechna.

„Sparta patří mezi nejužší domácí fotbalovou elitu, proto máme zájem o dlouhodobou spolupráci, minimálně po dobu několika let. Věříme, že i v takto těžké době nám dává smysl do takového partnerství vstupovat,“ dodal Vaněček.

O čem sní tvůj e-mail?

Šéfredaktor pro tebe každý čtvrtek vybere ty největší pecky a kauzy, které ti nesmí uniknout

Komentáře