Významný hráč na českém trhu s automobily Aures Holdings se zařadí na třetí nejvyšší úroveň ve sponzorském portfoliu AC Sparta Praha.
„Tohoto partnerství si velmi vážíme. Lidé z klubu automobily denně využívají k práci. Cestujeme po celé republice k zápasům i na zahraniční soustředění. Využíváme navíc různé typy vozů: kustodi požadují hodně místa na vybavení pro hráče, potřebujeme i klasické osobní automobily. V tomto se naše potřeby prolínají se širokou nabídkou našeho nového oficiálního automobilového partnera,“ říká k čerstvě uzavřené spolupráci člen představenstva AC Sparta Praha a ředitel komerčního úseku Tomáš Křivda.
Pro zajímavost: nejdelší vzdálenost, kterou Sparta po dálnicích a silnicích urazí k ligovému utkání, měří 410 kilometrů. Taková je vzdálenost mezi Generali Česká pojišťovna arénou na Letné a stadionem v Karviné. Naopak nejkratší cestu k venkovnímu utkání absolvují sparťané z Letné na Julisku (pokud je Dukla v nejvyšší soutěži). Tato vzdálenost měří pouze něco málo přes dva kilometry.
„Se sportovními kluby a sportovci spolupracujeme již řadu let. Fotbal je pro nás z hlediska marketingu velmi zajímavý, protože nám zajišťuje přímý a častý kontakt s našimi potenciálními zákazníky z řad fotbalových fanoušků,“ uvedl Petr Vaněček, provozní ředitel společnosti Aures Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA Auto a Mototechna.
„Sparta patří mezi nejužší domácí fotbalovou elitu, proto máme zájem o dlouhodobou spolupráci, minimálně po dobu několika let. Věříme, že i v takto těžké době nám dává smysl do takového partnerství vstupovat,“ dodal Vaněček.