Na začátek se sluší doplnit, že McLaren sice plánuje vyrobit 399 exemplářů, ale zatím jich bylo vyrobenou jen 149 a o to exkluzivnější tenhle puristický roadster je. Zároveň to není auto pro každého nejen kvůli své ceně, ale i proto, že postrádá čelní okno i střechu. Cílem Novitecu bylo vylepšit už tak vynikající jízdní dynamiku a výkony.
Za pomoci přídavné řídící jednotky Novitec N-Tronic je upravena mapa vstřikování paliva, zapalování i řízení plnícího tlaku turbodmychadel. Zároveň motor dostal zbrusu nové výfukové potrubí se sníženým protitlakem, které je celé izolované a tepelně odstíněné, což je možné ještě dále vylepšit aplikací 999 plátků zlata. Výsledkem je nižší teplota v motorovém prostoru a to se pozitivně odráží na výkonu motoru a jeho odolnosti.
Provedené úpravy přinesly zvýšení výkonu o 104 koní a točivého momentu o 88 Nm na výsledných 919 koní a 888 Nm. Novitecem upravený McLaren Elva umí zrychlit na 100 km/h za 2,7 sekundy a za další méně než 4čtyři sekundy jede 200 km/h. „Maximálka“ pak přesahuje 330 km/h, na auto bez čelního okna více než dostatečné.
Na karoserii se neměnilo nic, protože McLaren Elva je vybaven aktivní aerodynamikou, podvozek ovšem Novitec osadil o 20 mm nižšími pružinami a auto postavil na nová komvaná kola MC3, u nichž si zákazník může vybrat z 72 různých barevných variant.
Vpředu jsou ráfky 20“ obuté do pneumatik v rozměru 255/30 ZR 20, vzadu 21“ s obutím 325/25 ZR 21. Úpravce nabízí i možnost vyvedení interiéru přesně podle přání zákazníka s výběrem různých barev kůží a Alcantary.
Fotogalerie |