Bentley Continental GT S a GTC S: Přes dvě tuny pseudosportovnosti

Provedení S přináší hlavně bohatší výbavu, barvy a znáčky, ale naštěstí i pár technických změn.

Britský výrobce luxusních vozů patřící pod křídla koncernu Volkswagen rozšiřuje nabídku Continentalu GT a GTC o sportovní provedení S. V případě více než dvoutunového obřího kupé a kabrioletu je sice slovo sportovní trochu přehnané, ale i tak by měly být dynamické vlastnosti o něco posunuty.

Základní parametry přeplňovaného čtyřlitrového osmiválce zůstaly beze změny. Zůstává tak výkon 550 koní a točivý moment 770 Nm. Z 0 na 100 km/h tohle auto akceleruje za čtyři sekundy a rozjede se až na 318 km/h. Provedení S Continentalu GT a GTC však dostalo standardně nový sportovní výfuk s výraznějším zvukem, který má zdůraznit projev osmiválcového motoru.

Bentley Continental GT S

Ve standardní výbavě provedení S je rovněž systém aktivních, elektricky ovládaných stabilizátorů známých pod označením Bentley Dynamic Ride, které umí během zlomku sekundy generovat točivý moment až 1300 Nm a tím pomáhat eliminovat náklony vozu v zatáčkách. Zároveň se ale umí stabilizátory zcela rozpojit a tím zvýšit komfort na horší silnici. Další modifikace jsou už jen kosmetické a vedle nových 21“ kol lze mít dokonce „dvaadvacítky“. Maska chladiče, kola, zrcátka či koncovky výfuku jsou provedeny v kontrastní matné černé barvě a kde to šlo, tam se objevilo logo S.

Pouze u provedení S půjde objednat kontrastní dvoubarevný interiér, samozřejmě s koženým čalouněním sedadel, dveří a palubní desky. Nový je i sportovně orientovaný grafický displej před řidičem.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 12:00 pondělí 17. října 2022. Anketa je uzavřena.

  • 26
  • 16
  • 14
  • 14
  • 11
  • 10