Mlčeti zlato, anebo potrefená husa zakejhala? To první určitě není případ výstředního rapera Rytmuse, zato toho druhého se drží jako klíště. To, že je hudebník zamilovaný, je v pořádku, ba dokonce se takový stav bytí dá nazvat jednou z nejsilnějších emocí, kterou si tady můžeme vychutnávat. To, že to dokola demonstruje spolu se svými zásluhami a bohatstvím, už začíná být mírně ohrané.
Právě teď si Rytmus našel další způsob, jak svým fanouškům podsunout svou genialitu. Nabízí jim růžovou kolekci mikin s vlastní fotografií a hesly „Zamilovaný, bohatý, úspěšný“ a na zadní straně s doplňkovým nápisem „To na*ere, co?“.
Slovenský hudebník si náramně pochvaluje, jak jdou mikiny na dračku, a aby se neřeklo, vymyslel i variantu pro „singles“, jejíž motto zní „Single, bez peněz a uhoněný“. Jak pozorné. Co se touto kolekcí snaží umělec vyjádřit?
Samozřejmě pokud se někomu mikiny líbí, nechť si poslouží, jen by nás zajímalo, jaký úspěch sklízí varianta pro nezadané? A jak moc jde dohromady se zpěvákovým duchovním postojem k životu, který také představuje na sociálních sítích, a jak moc snaží se jít příkladem?
P. S.: Skutečně spokojený člověk nemá potřebu své štěstí vytrubovat do světa. Stačí ho jen v tichosti žít. Tohle vypadá spíš na tu husu a „pink“ kolekce to jen potvrzuje.
Fotogalerie |