Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Romana ze Svatby se chlubí svým šíleným merchem: Je na něm kočka s roztaženým spodkem

    Romana Boukalová má nový merch. | foto: Instagram (N)asertivní hadry

    Romana Boukalová (27) z pořadu Svatba na první pohled má novou spolupráci. Tentokrát je to ale velké, fanouškům představila svůj nový merch. Trička se sprostou kočičkou. Moc parády s nimi nenadělala, podle některých pokulhává kvalita materiálu už z fotek na sociálních sítích. Možná to bude i tím, že spolupracuje s firmou, která nemá s tvorbou merche tolik zkušeností, na Instagramu ji sleduje jen asi 400 lidí.

    Romana Boukalová známá z reality show Svatba na první pohled se vytasila s novým merchem. Ten nese název Jsem jaká jsem, což Romanu jenom vystihuje. Proč si to tedy nenatisknout rovnou na triko, že? 

    Na něm má Romča zepředu napsanou tuto osudovou větu, na zádech má pak triko natištěnou třpytící se rozvalenou kočku ukazující svůj vystrčený zadeček. Ta má navíc i šibalsky zdvižený prostředníček. Romana si tak udělala ze svého minusu vlastní značku.

    Zajímavé je, s jakou společností svou nejnovější spolupráci uzavřela. Pokud byste si snad mysleli, že si merch nechala vypracovat u firmy, jež se běžně influencerům o merch stará, mýlili byste se. Romana uzavřela partnerství s téměř neznámou značkou, která si ale ve vulgaritách rovněž libuje.

    „Jsem jaká jsem. Pod tím si každý představí, co chce. Dle svého gusta. Dle mého názoru je to stručné, jasné a výstižné,“ napsala nadšeně Romana pod jeden z nejnovějších příspěvků na Instagramu, kde v novém triku za 500 korun pózuje. 

    Ani u fanoušků tenhle nápad stoprocentně neuspěl. Někteří ho chválili, jiní se však do Romči pořádně pustili. „Jsem jaká jsem, a proto si upravuju každou fotku. To dává smysl,“ strefovali se do ní pod fotkou.

    Další zase měli podezření, že je oblečení z průhledného a nekvalitního materiálu už od pohledu, a Romanu raději posílali do práce, které měla před nějakou dobou nechat.

    To, co se na Romaně tolika lidem nelíbilo, tedy její vulgarity, nevyrovnanost a aura ve stylu „tohle jsem já a komu se to nelíbí, ať si zadek políbí aneb nezměním svoje chování, i když jsem občas za jelito“, si tak hýčká a namísto třeba terapie či kurzu osobního rozvoje zvolila raději cestu aktivní propagace svojí značky.

    Spoluprací najdete na jejím profilu spoustu, teď má konečně i vlastní merch. Jenže s firmou, která toho merche zatím moc nenadělala... Jejich trička si můžete objednat třeba na Instagramu, kde mají v současné době jen kolem 400 sledujících.

    Na stránkách e-shopu se dočtete, že se jedná o projekt mladého páru, který si libuje v sarkasmu a legráckách. A tak si od nich můžete koupit třeba tričko, jež vaše okolí informuje o tom, že jste „k*nda spocená“ či „naočkovaná drahá svině“.

    (Ano, slovo „spocená“ píší chybně se S, nepřepsali jsme se. Možná jde o nějaký fór, který nechápeme.)

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 18:30 středa 4. května 2022. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      83
    • Tvl
      8
    • Super
      6
    • Haha
      5
    • Cože
      4
    • Sladký
      3