1) Šmírák u klíčové dírky
Tak tato reklamace letos jednoznačně kraluje. Klientka jedné nejmenované cestovní kanceláře si totiž při jejím vymýšlení počínala skutečně rafinovaně. Nebo se o to alespoň snažila.
V rámci zájezdu si objednala jednolůžkový pokoj. Ten také dostala, problém byl ovšem jinde. Dle jejího tvrzení došlo k narušení soukromí a poklidné dovolené, neboť ji někdo nepřetržitě sledoval klíčovou dírkou. Nedostalo se jí kvůli tomu řádného odpočinku.
Nezbedníka při činu samozřejmě nikdy nechytla, to jí ovšem nezabránilo požadovat po CK vrácení peněz.
2) Komáři útočí
Nespokojený zákazník jedné z cestovních kanceláří požadoval finanční kompenzaci za doslova brutální útoky komárů, kteří poštípali celou jeho rodinu. Nikdo je totiž předem nevaroval, že by se na jejich přítomnost měli připravit.
Nehoráznost!
3) V moři je moc kamenů
Ani letos nechybí stížnosti typu: na dovolené bylo moc teplo, moc zima, moc písku a protentokrát i moc kamenů v moři. Hoteliéři by měli zřejmě organizovat i příliv a odliv a samozřejmě zajistit i příznivý chod přírody.
4) Bouřky a deště
Zákazník uvedl jako důvod reklamace ztrátu radosti z dovolené kvůli dešti a četným bouřkám. Požadoval od cestovní kanceláře vrácení zaplacené částky v plné výši.
5) Studenti se chovají jinak než dospělí
Častým důvodem reklamace je i chování ostatních hotelových hostů. Celkem běžně je v protokolech uváděn jako reklamační důvod příliš hlučný sex z vedlejšího pokoje, letos nás ovšem pobavil jiný argument.
Na hotelu byli totiž ubytovaní studenti, kteří se údajně chovali jinak než dospělí. Jaká troufalost!
Fotogalerie |