Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Černá kronika
  • Jen pro muže
  • Virál
  • Sport
  • Video
  • Telebrity
  • Tipy na dárky
  • jít naiDNES.cz

    5 nejabsurdnějších reklamací této sezóny: Češi si stěžují prostě na všechno!

    Některé reklamace Čechů jsou skutečně nepochopitelné. | foto: Profimedia.cz

    Sezóna letních dovolených je v plném proudu a my vám, jako každý rok, přinášíme přehled těch nejbizarnějších reklamačních důvodů, kterými se letos zákazníci cestovních kanceláří snaží domoci vrácení peněz nebo alespoň finanční kompenzace. Věřili byste tomu?

    1) Šmírák u klíčové dírky

    Tak tato reklamace letos jednoznačně kraluje. Klientka jedné nejmenované cestovní kanceláře si totiž při jejím vymýšlení počínala skutečně rafinovaně. Nebo se o to alespoň snažila.

    V rámci zájezdu si objednala jednolůžkový pokoj. Ten také dostala, problém byl ovšem jinde. Dle jejího tvrzení došlo k narušení soukromí a poklidné dovolené, neboť ji někdo nepřetržitě sledoval klíčovou dírkou. Nedostalo se jí kvůli tomu řádného odpočinku.

    Nezbedníka při činu samozřejmě nikdy nechytla, to jí ovšem nezabránilo požadovat po CK vrácení peněz.

    Češi si rádi stěžují, a když není na co, něco si vždycky najdou.

    2) Komáři útočí

    Nespokojený zákazník jedné z cestovních kanceláří požadoval finanční kompenzaci za doslova brutální útoky komárů, kteří poštípali celou jeho rodinu. Nikdo je totiž předem nevaroval, že by se na jejich přítomnost měli připravit.

    Jako důvod reklamace Češi běžně uvádějí pokousání komáry.

    Nehoráznost!

    3) V moři je moc kamenů

    Ani letos nechybí stížnosti typu: na dovolené bylo moc teplo, moc zima, moc písku a protentokrát i moc kamenů v moři. Hoteliéři by měli zřejmě organizovat i příliv a odliv a samozřejmě zajistit i příznivý chod přírody.

    Mezi časté reklamační důvody patří také hrubost písku, hloubka moře nebo příliš mnoho kamenů.

    4) Bouřky a deště

    Zákazník uvedl jako důvod reklamace ztrátu radosti z dovolené kvůli dešti a četným bouřkám. Požadoval od cestovní kanceláře vrácení zaplacené částky v plné výši.

    Asi takto vykreslil jeden ze zákazníků to, co musel trpět na dovolené. Bouřky a deště.

    5) Studenti se chovají jinak než dospělí

    Častým důvodem reklamace je i chování ostatních hotelových hostů. Celkem běžně je v protokolech uváděn jako reklamační důvod příliš hlučný sex z vedlejšího pokoje, letos nás ovšem pobavil jiný argument.

    Češi se snaží prostřednictvím reklamace vydělat a získat alespoň nějaké peníze zpět.

    Na hotelu byli totiž ubytovaní studenti, kteří se údajně chovali jinak než dospělí. Jaká troufalost!

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 0:01 úterý 12. prosince 2017. Anketa je uzavřena.

    • Super
      40
    • Haha
      25
    • Tvl
      15
    • Trapas
      14
    • Sladký
      14
    • Cože
      13