Příběh Paula Englishe je typickou ukázkou podnikatelského úspěchu. Založil cestovatelský rezervační portál Kayak, který se postupně posouval výš a výš na trhu, až o něj projevil zájem portál Priceline.
V roce 2012 prodal English svou firmu za neuvěřitelných 1,8 miliardy dolarů, tedy v přepočtu 43,2 miliardy korun. Pro mnohé by toto jmění znamenalo, že už do konce života nebudou pracovat a budou si jen užívat.
Paul English ale představuje výjimku.
English se doma začal nudit. Omrzelo ho i to, že se neustále stýká jen s byznysmeny, bankéři a milionáři. Na cestě taxíkem z Halloweenského večírku ho napadlo, že i on by mohl zkusit jaké to je dělat řidiče taxislužby.
„Vždycky mi přišlo fajn konverzovat s taxikářem a chtěl jsem zažít, jaké to je takhle klábosit s úplně náhodnými lidmi, které vezu. Jak jsem přijel domů z párty, ihned jsem se zaregistroval na Uberu, nasedl do auta a čekal na prvního zákazníka,“ vzpomíná na svůj nápad English.
První taxijízdu ve svém luxusním elektromobilu Tesla model S absolvoval nedočkavý English ještě v kostýmu upíra, který si nestačil převléct. Od té doby jezdí pravidelně a mezi zákazníky je kladně hodnocen, mnozí si ho volají opakovaně.
Excentrický miliardář by chtěl zkusit i jiná povolání. „Domlouvám se v jednom baru, že bych tam chodil obsluhovat po večerech. Většina lidí začínala u těchto povolání a pak dělali něco lepšího. Já to mám naopak,“ směje se English.
Fotogalerie |