Nebudeme chodit dlouho kolem horké kaše. Bývalí pracovníci řetězce McDonald’s se shodli na podávané pochoutce Filet-O-Fish. To z toho důvodu, že se nejedná o nijak zvlášť populární položku nabídky a po přípravě může ležet v ohřívacím boxu dlouhé hodiny, než se k zákazníkovi dostane. „Ten filet není čerstvý ani náhodou,“ potvrzuje jeden ze zaměstnanců společnosti.
Ryba potom osychá a rozhodně se prý nedá mluvit o tom, že by byla čerstvá. Zároveň prý existuje možnost, jak si dát Filet-O-Fish bez takového rizika. „V McDonald’s prostě řekněte, že chcete rybí filet připravit na objednávku. Zabere to o pět minut více, ale je to nesrovnatelně lepší než filet, který je ve vyhřívací skříňce několik hodin,“ píše jeden z diskutujících.
To vysvětluje mluvčí britské pobočky řetězce rychlého občerstvení pro Daily Mail: „I když se vždy snažíme připravit čerstvé objednávky ku spokojenosti zákazníků, existují časy – například v době špičky – kdy připravíme některé ingredience předem. Náš Filet-O-Fish je oficiálně certifikovaný výrobek z divoké aljašské tresky a po celém světě je oblíbený.“
Některé fanoušky „Mekáče“ ale čerstvost jídla nikterak netrápí a mají pro to své vysvětlení. Jde jim o něco úplně jiného, co lze nazvat jako „sociální domluvu“. „Pokud mi naservírují kousek ryby, který chutná naprosto stejně v Denveru nebo na jihu Francie, nepředpokládám, že by byla jakkoliv čerstvá,“ píše jeden ze zákazníků, kterému jde především o chuť.
Fotogalerie |