V krajkovo-latexovém korzetu, síťovaných punčochách, na podpatcích, s páskou přes oči, rudou rtěnkou a v ruce svírající jezdecký bičík. Takto v novém klipu Madonna představila svou novou (vlastně původní) totožnost Madame X.
„Rozhodla jsem se, že si budu říkat Madame X. Je to tajná agentka, která cestuje po celém světě, mění identity a bojuje za svobodu. Přináší světlo tam, kde je tma. Je to tanečnice. Profesorka. Hlava státu. Hospodyně. Učitelka. Dítě. Jeptiška. Zpěvačka. Světice. Děvka. Já jsem Madame X,“ hlásá popová ikona.
Její alter ego, jak o Madame X sama mluví, se dá vyložit jako její komplexní osobnost, její celoživotní tvorba. Vizáží se ale Madonna vrací do 90. let, do doby, kdy šokovala svým turné Blond Ambition, v rámci něhož kontroverzní umělkyně vystoupila ve slavném korzetu se špičatou podprsenkou od Jeana-Paula Gaultiera a dohromady se svými (podobně skandálně oděnými tanečníky) předvedla masturbaci.
Jenže to bylo tenkrát. Dnes je Madonna se svou dokonale vyrýsovanou postavou možná pořád ještě kost, ale je rozdíl mezi třicetiletou a šedesátiletou kostí. A v novém klipu Medellín, ve kterém zpívá se zpěvákem Malumou, je to bohužel dost vidět.
Postelová scéna, kdy Madonna Malumovi olizuje palec u nohy, dnes působí hlavně nechutně. Naštěstí pro Madonnu to fanoušky pořád ještě baví, a tak novinka nasbírala během pár dní bezmála osm milionů zhlédnutí.
Fotogalerie |