Dokonalý polibek Vondráčkové sepsuli i v Americe. Fraška a katastrofa, píše se!

Opravdu česká distribuční společnost Luna Stanislava Dvořáka poškodila snímek režisérky a producentky Martiny Adamcové The Perfect Kiss, ve kterém jednu z hlavních rolí ztvárňuje Lucie Vondráčková? To alespoň vyplývá z vyjádření Adamcové, podle které je o film v USA a Kanadě enormní zájem. Jaká je ale realita? Podle informací Expresu kritici film doslova sepsuli!

Natočila Martina Adamcová velkofilm, který v Česku akorát ze všech stran sklízí nezaslouženou kritiku, nebo jde o odpad, což si myslí většina diváků, kteří film hodnotili prostřednictvím Česko-Slovenské filmové databáze?

„Dokonalý polibek je úspěšný film. Do kin v USA a Kanadě síť jako Cineplex nebere nic než to nejlepší a nezávislé filmy se na plátno dostanou jen zřídka. Film musí být výborný, aby se do kin dostal. A to Dokonalý polibek objektivně je,“ řekla Blesku v Kanadě žijící česká režisérka a herečka, která se proslavila jako četařka Babinčáková z Tankového praporu.

„A jsme i na iTunes, Prime Amazon a Google Play. Tyhle platformy si vybírají. Dokonalý polibek je žánrově čistá komedie s crazy přesahem,“ vypočítávala dál s tím, že je český distributor poškodil.

„Luna film špatnou distribuční politikou v ČR v kinech poškodila, ale naštěstí je tu distribuce v Americe,“ tvrdí Adamcová.

Expresu to ale nedalo a začal pátrat a podle našich zjištění není vše tak, jak producentka, které musel na film The Perfect Kiss podle svých slov půjčovat peníze sám Tomáš Plekanec, tvrdí. Například ve Spojených státech se snímek měl promítat jen v jediném kině, a to v Santa Monice (od 23. do 29. listopadu). Jinak tomu není ani v případě Montrealu, kde se film taktéž má promítat pouze v jednom jediném kině, a to v Cineplexu.

Dokonalý polibek neunikl pozornosti tamějších kritiků. A zajímavé je, že ačkoliv se v Kanadě kritika moc nenosí, na tomto díle s Lucií Vondráčkovou v hlavní roli nenechali nit suchou. Podle kritičky Isabelle Hontebeyrie jde o vzácně směšný film se žalostně hloupými dialogy. Podle ní snímek ukojí jen zvědavost vidět manželku hokejisty Tomáše Plekance na filmovém plátně, jinak nepřináší zhola nic, kromě slaboduchých dialogů.

Adamcovou s Vondráčkovou nemůže těšit ani kritika.

Podle tamějších kritiků nejde o film, ale o frašku a dokonalý příklad velmi špatného filmu. „Tato katastrofa z pera režisérky Tiny Adams má 83 minut, které bohužel nikdy nedostanete zpátky,“ píše se doslova v americké kritice, kterou má Expres k dispozici.

Buď se proti Martině Adamcové spikli i tamější distributoři a kritici, nebo je film Dokonalý polibek opravdu nekvalitní. Ať je to, jak chce, ani takto drsné kritiky ji nezastavily a ona momentálně společně s Lucií Vondráčkovou natáčí další film. Hotel Limbo by měl spatřit světlo světa příští rok a my jsme už nyní zvědaví na reakci kritiků.

Hodnocení článku

Čtenáři hlasovali do 11:14 čtvrtek 4. dubna 2019. Anketa je uzavřena.

• 84