Moderátor Leoš Mareš se v posledních dnech proměnil v blogera. Více než na pódiu a s mikrofonem v ruce ho vidíme na sociálních sítích prodávat produkty či nabízet fanouškům různé služby. Instagram se pro něj zkrátka stal pracovním nástrojem číslo jedna, přestože zpočátku šlo o čistě osobní kanál.
Nyní se však mezi jeho reklamními okénky objevila série videí ze svatby jeho největšího fanouška, jehož nevěsta si přála, aby Leoš přijel v jejich velký den jako překvapení. I tak hezké gesto a moment ale moderátor zazdil.
Namísto aby se s fanoušky podělil s pár videi či fotkami, zaspamoval sociální sítě téměř padesáti videi, a tím kolem celé akce udělal opět humbuk. Vlastně jako kolem všeho.
Jako by snad zapomněl, jak sdílet běžné věci oproti těm reklamním. Gesto, které je tedy v prvopočátku hezké, promění v obrovskou kampaň na sebe sama.
Jako Maroon 5
Mareš se také nikdy netajil tím, že se inspiruje zahraničními hvězdami. Právě po svatbách jezdila skupina Maroon 5, která nakonec z těchto překvapivých momentů udělala videoklip, jenž patří k jedněm z nejúspěšnějších.
A to je právě to – Leošova videa z podobných „akcí“ postrádají přidanou hodnotu. Jen sdělují, že udělal něco pěkného. Přesně dvaačtyřicetkrát.
Fotogalerie |