Výjimkou není ani modelka Andrea Verešová. Ta duši svých ratolesti, které na společenské akce bere zřídka kdy, zaprodala výrobci sycené vody. A jako vždy se obhajuje po svém. Prý aby její děti také viděly, jak vypadá svět dospělých a její prcovní prostředí.
Fotogalerie |
Její osmiletá dcerka Vanesska a teprve šestiletý Daniel se tak staly součásti kampaně SodaStreamu.
Děti krásné Slovenky si focení musely prožít se vším všudy. A každý, kdo má s něčím podobným nějaké zkušenosti, vám řekne, že nejde o procházku růžovou zahradou.
Taková kampaň se totiž fotí i několik hodin v kuse a dětský organismus tak může dostat pořádně zabrat.
Podobně jako Verešová se před několika lety zachovala i modelka Simona Krainová. Ta se totiž se svým synem Maxem stala tváří dětských vod a džusů.
Modelka se ale už tehdy obhajovala, že nabídku opravdu dlouho zvažovala. „Odmítla jsem 15 nabídek. Chci, aby měl normální dětství,“ nechala se tehdy slyšet Simona a přiznala, že se pro tuto kampaň rozhodovali s manželem Karlem Vágnerem.
„Vydělané peníze dáváme Maxíkovi na knížku, jednou s nimi bude nakládat sám,“ prozradila Krainová.
Ta tehdy dokonce prozradila o jakou sumu do rodinného rozpočtu její syn přinesl. „Moje děti jsou moje chlouba, ráda se s nimi chlubím, ale když už je takhle veřejně vystavím, tak jen za odpovídajících podmínek.“
Ať jsou důvody českých i světových celebrit jakékoliv, je nasnadě se zeptat, jestli je správné vystavovat děti podobným věcem. Jaký na to máte názor vy?