Regionalnitelevize.cz zařadí nový Exportní magazín

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Regionalnitelevize.cz zařadí nový Exportní magazín. | foto: OUR MEDIA a.s.

Exportní magazín nejen pro exportéry zařadí do svého vysílání regionalnitelevize.cz. Pořad, který vzniká ve spolupráci s vládní agenturou CzechTrade a portálem BusinessInfo.cz, je určen pro české producenty, kteří vyvážejí své zboží či služby do zahraničí, respektive by rádi začali exportovat.

„V rámci pořadu budeme přinášet rozhovory s řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade, dále pozitivní příklady firem, které se úspěšně etablovaly na nejrůznějších zahraničních trzích, ale také lidem poradíme, jak například založit firmu nebo jak si zaregistrovat patent,“ shrnula v krátkosti obsah pořadu Marcela Havlová z agentury CzechTrade.

Exportní magazín poběží vždy ve středu v časech 17:20 a 21:20.

Regionalnitelevize.cz se jako jediný celostátní tematický program od svého počátku věnuje pozitivnímu regionálnímu zpravodajství a zajímavostem z moravských, českých a slezských regionů a zpravodajsky pokrývá všechny kraje České republiky.

Jako jediná televize s regionálním obsahem je součástí projektu tv metrového měření. Měsíčně si ji naladí kolem 400 tisíc unikátních diváků.

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 7:00 pátek 20. března 2020. Anketa je uzavřena.

  • 7
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
  • 3