Call centrum AAA AUTO slaví dvacetiny expanzí do Polska a na Slovensko

Tři a půl milionu hovorů za rok vyřídí 220 operátorů Call centra sítě autocenter AAA AUTO, které v těchto dnech slaví 20 let vzniku. Právě Call centrum se podílí na polovině všech obchodů společnosti, ročně zprostředkuje přes 80 000 prodejů a výkupů vozů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Karolina Topolová | foto: AAA AUTO

Tři a půl milionu hovorů za rok vyřídí 220 operátorů Call centra sítě autocenter AAA AUTO, které v těchto dnech slaví 20 let vzniku. Právě Call centrum se podílí na polovině všech obchodů společnosti, ročně zprostředkuje přes 80 000 prodejů a výkupů vozů.

Na základě tohoto úspěchu proto AURES Holdings zřídí pobočku call centra i v Polsku, kde postupně počítá až se stovkou operátorů. V hledáčku je také zbrusu nové call centrum na Slovensku se současným personálním posilováním již existujících poboček v Ostravě a Budapešti. Celkově by tak do roku 2020 mohlo Call centrum AAA AUTO zaměstnávat přes tři sta lidí.

Existence call centra je nerozlučně spjata s pracovní kariérou současné generální ředitelky skupiny Karolíny Topolové. „Chceme být místním zákazníkům pořád blíže. Stále počítáme s tím, že jádro naší síly zůstane v Praze, kde má call centrum nezastupitelnou roli také při obsazování pracovníků na další pozice uvnitř firmy,“ řekla k výročí Karolína Topolová, která Call centrum před dvěma dekádami do AAA AUTO přišla založit.

„Počet vyřízených hovorů roste zhruba o desetinu ročně. Letos se dostaneme už na 3,5 milionu telefonátů. Call centrum je díky padesátiprocentnímu podílu na businessu celé skupiny klíčovým faktorem našeho úspěchu na středoevropském trhu. V době svého založení bylo na trhu ojetin naprostým průlomem a dodnes nám poskytuje nad konkurencí výrazný náskok,“ dodala Karolína Topolová.

Call centrum, které pomocí sedmdesáti telefonních linek obsluhuje zákazníky značek AAA AUTO, Mototechna, Mototechna Premium, Mototechna Classic a 1.auto Diskont ve čtyřech zemích je odpovědné za minimálně polovinu výkonu skupiny. Ten letos dosáhne zhruba 84 000 prodaných a stejný počet vykoupených vozů. Nedílnou součástí služeb call centra je i sjednávání úvěrů pro nákup vozů na splátky a péče o zákazníky. Průměrný reprezentant call centra zpracuje za hodinu 12 hovorů, průměrná délka příchozího telefonátu je přes 5 minut.

AAA AUTO

Síť autocenter ojetých vozů AAA AUTO působí na trhu již 26 let. Má 45 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Je součástí skupiny AURES Holdings, kterou majoritně vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Za dobu své existence obsloužila již přes 2 miliony zákazníků. V roce 2017 prodala 75 400 vozů a je tak jedním z největších prodejců ojetých aut ve střední a východní Evropě. Nabízí také zánovní vozy pod značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Pro roky 2017 a 2018 se stala i držitelem prestižního ocenění Superbrands a umístila se na 2. místě v celoevropské soutěži European Business Awards 2016/2017. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – Fortuna ligy.

„Nejdelší hovory jsou se zájemci o koupi vozu. Vybírají z více možností, řeší podmínky financování, pokud vybraný vůz není na jeho nejbližší pobočce, domlouvají si převoz vozu. I když většina našich zákazníků jsou muži, roste podíl žen, které nákup nebo prodej vozu vyřizují,“ říká manažer call centra AAA AUTO Tomáš Piskáček. „Nejdéle hovoříme se zákazníky v Maďarsku, nejkratší hovory jsou ze Slovenska. V autech se nejvíce vyznají Poláci,“ dodává Piskáček. V Polsku se přitom od znovuotevření prvního autocentra v roce 2015 v těchto dnech pomocí Call centra prodal již desetitisící automobil.

Jako celá síť autocenter AAA AUTO, i její call centrum zavádí díky inovační laboratoři AuresLab řadu inovací. „Chceme udávat trendy. Proto pracujeme na propojení interního CRM se sociálními sítěmi. Zákazníkům chceme umožnit, aby si mohli sami on-line vybrat vůz a nastavit si čas schůzky u nás na pobočce nebo termín návštěvy mobilního výkupčího. Chceme také zákazníkům pomocí virtuální reality umožnit zážitek z projížďky vozu ještě doma. Předpokládáme zájem zejména u specifických vozů, jako jsou vozy sportovní, kabriolety nebo offroady. Postačí k tomu jen speciální brýle kombinované se zákazníkovým chytrým telefonem,“ dodává Tomáš Piskáček.

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 15:51 pátek 24. května 2019. Anketa je uzavřena.

  • 3
  • 2
  • 2
  • 2
  • 2
  • 1