Když se na sociální síti pozorně podíváte na profil Kateřiny Kristelové, zjistíte, že moc peněz ke svému životu nepotřebuje. Téměř všechno totiž získává zdarma. Ať už je to dovolená, na kterou si před pár měsíci zařídila slevu a lepší servis, nebo večeře v luxusní asijské restauraci, či péče o obličej, nebo móda.
Vše, co se objeví na profilu Kateřiny a má kladné hodnocení, je zkrátka reklamou, kterou si u ní daná firma buď zaplatila, anebo jí věnovala produkty v určité hodnotě.
Spolupráce s firmami se tedy po čase stala jedním z jejích hlavních příjmů. Nyní je ale tohle všechno v ohrožení.
Kvůli skandálu s inzeráty podanými jménem Vlaďky Řepkové Bahenské (Erbové) na eskortních stránkách, které měli podle doposud zjištěných informací policie a videozáznamů zaplatit a vytvořit právě Řepka s Kristelovou, se od moderátorky mohou distancovat některé značky.
Jako první se od moderátorky zcela odklonila společnost vyrábějící ochucené čaje s kuličkami.
„Pokud se na sociálních sítích vyskytují fotky s naším produktem, tak se jedná o soukromou aktivitu a spotřebu, která s našimi marketingovými aktivitami nemá nic společného,“ uvedl národní manažer Bubbleology Česká republika Jaroslav Švadlenka, který mimo jiné přiznal, že do budoucna s ani jedním z aktérů se spoluprací ani propagací nepočítají.
„Jakékoli soukromé aktivity pana Řepky a paní Kristelové nekomentujeme ani se jimi nezaobíráme. V současné době není ani s jednou z osob uzavřena žádná aktivní kampaň,“ dodal.
Další firmy jsou prý v závěsu
Bubbleology není jedinou firmou, která už s Kristelovou neplánuje žádnou spolupráci. Podle našich informací o přerušení zvažuje kosmetická značka Kiehl's a v jednání je i Retro Jeans, které Kristelovou s Řepkou ve velkém šatí.
Vyjádření obou firem se nám však zatím nepodařilo získat.
Není se však co divit. Kristelová sice momentálně v souvislosti s velkým zájmem o ni udělá příspěvku obrovský dosah, reklama však rozhodně nebude pozitivní.
Vzhledem k tomu, že je se svým partnerem aktuálně podezřelá z trestného činu, ztrácí na důvěryhodnosti, a tím pádem i na ceně.
Špatná reklama, taky reklama
Některé firmy naopak mohou vidět v této mediální vlně obrovský přínos. Právě jména Kristelová a Řepka jsou na internetu aktuálně nejvyhledávanějšími a lidé doslova lační po dalších detailech ke kauze. Některé společnosti tedy v této kauze mohou vidět zajímavou příležitost.
Otázkou je, kolik oslovených lidí na doporučení moderátorky dá. Zatím se totiž ukazuje, že téměř vše, co řekne, se neslučuje s pravdou (ostatně připomeňme si legendární rozhovor, v němž se Kateřina vysmívá párovým fotografiím a zveřejňování soukromí, přestože právě ona jich za poslední půlrok přidala rekordní množství a svůj život s veřejností sdílí do posledního detailu – ZDE).
Pokud by se tedy jedni z jejích hlavních sponzorů rozhodli přestřihnout tyto dlouhotrvající vztahy, znamenalo by to pro moderátorku obrovský zásah do financí, neboť právě díky sociálním sítím si má Kateřina Kristelová přijít až na padesát tisíc korun měsíčně.
A to rozhodně není malá částka.
Fotogalerie |