Reportáž roku: Monika Babišová byla nakoupit

Blesk.cz zase posunul hranici imbecility o něco níž.

V trendu proměňování zpravodajství na kupu výkalů s informační hodnotou reklamy na Alza.cz kromě TV Nova pokračuje i Blesk.cz. Jeho reportéři si dali po dvouletý šichtě hlídkování na hajzlu Ivety Bartošový novej superquest, a to, sledovat Moniku Babišovou manželku miliardáře Andreje, co prodává namletý zbytky Ukrajinců pod krycím názvem Kostelecké uzeniny a jen tak mimochodem se možná stane premiérem.

Monika šla nakoupit do supermarketu. Tahle výjimečná událost, kterou vůbec nevykonává obden každej, kdo má díru do zadnice, museli nafotit paparazzi Blesku a pak na výsledku graficky označit, co si Babišová v potravinách koupila za potraviny. To aby i ty největší blbečci, co umí abecedu jen do půlky a jejich rodiče jsou sourozenci, pochopili, že když je na fotce mouka, znamená to, že Monika Babišová si koupila...chvilka napětí... mouku.



A největší sodoma gomora je, že si nakoupila i vložky a pak si to sama odvezla v košíku k autu. V reportáži je několikrát (jen asi patnáctkrát) zmíněno, že je to naprosto neuvěřitelný úkaz, že ta ženská vůbec vystrčí prdel z baráku, když její manžel má majetek v hodnotě miliard.

Autorovi reportáže nedochází, že i kdyby Monika Babišová celej život ležela přikurtovaná kobercovkou k topení, bude lidstvu stokrát užitečnější, než blb píšící o tom, že koupila jogurty.

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
8244
23457