Jágr v reklamě svádí děti k hazardu, je to rebel!

To je přesně to, co děti věřící na Santu, zajímá.

Předně bychom chtěli říct, že Jardu Jágra máme rádi. O hokeji totiž umí říct víc než „Tak určitě“ a na hloupé dotazy novinářů na to, proč si myslí, že zápas vyhrál, odpovídá vtipně ve stylu: „Protože jsme dali víc gólů.“ Necpe se do politiky, když hraje za nároďák, dává do toho srdíčko a jeho deka na hlavě dodnes inspiruje mnohé ženy a muže ve volbě střihu (zdravíme Jolandu).

Jarda taky vždycky hrál v reklamách. Na Bingo anebo třeba na tu žvýkačku, který si vezmete větší kousek a dokážete všechno na světě. Proto chápeme, že si ho Sazka vybrala jako tvář svojí reklamy, vždyť v casinech v Las Vegas probendil tolko tisíc euro, že by z toho aj Rytmusovi jeblo, brácho.

Jenže vánoční reklama, kde Jarda hraje Santu, se nelíbí Radě pro reklamu. Hrajou tam totiž děti a mít děti v reklamě na loterii je neetické. Děti sice v reklamě nehrajou ruletu, ani si neházej bednu, ani netřískají do daytony a dokonce ani nečumí do výstřihu krupiérce při blackjacku, jen sedí Jardovi-Santovi na klíně, ale to je Sodoma Gomora.



Jarda teď vypadá jako Pedobear, co lanaří děti k hazardu, protože děti obvykle disponují obrovskými milionovými majetky a v každé herně by je nechali hrát.



Rada pro reklamu pravděpodobně akorát závidí Jardovi jeho peníze, Innu Puhajkovou, kult deky a umění dát gól z otočky. Jenže Jarda se na ně může vykašlat. Jarda si je totiž koupí. Všecky.

PS: My víme, že za tu reklamu může spíš Sazka, ale to bychom pak nemohli napsat oslavnou ódu o Jardovi.

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
20667
12545