Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Přijďte na Czech On-line Expo! | foto: Archiv Czech On-line Expo

Zajímá vás svět e-commerce?

Přijďte na Czech On-line Expo!

27. - 28. 2. se na výstavišti PVA EXPO Letňany koná největší český on-line business veletrh, který každoročně spojuje profesionály a nadšence ze světa marketingu, B2B, AI, UX a dalších 12 oborů. Těšit se můžete na 16 tematických konferencí, zvučná jména speakerů, pohodový networking, bohatý food court, konzultantské zóny a přes 100 vystavujících firem.

Czech On-line Expo

Komentáře