Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Sázka na lokálnost a originalitu: letošním vítězem soutěže Artisans of Taste se stal Alexander Vukomanovič. | foto: Archiv Artisans of Taste

Sázka na lokálnost a originalitu

Vítězem letošního československého ročníku prestižní soutěže Artisans of Taste se se svým drinkem El Callao na bázi bílého rumu Diplomático Planas stal barman slovenského baru Mirror cocktail bar Alexander Vukomanovič.

Alexander vsadil na lokální suroviny od místních farmářů a ve svém vítězném drinku spojil zmíněný rum s citrusy, cordiálem z champagne a bazalky a s hráškovo-tymiánovou sodou. „Nad receptúrou som rozmýšľal tak, aby cocktail vystihoval hlavné piliera súťaže, aby bol trošku netradičný a zároveň chutil každému. Dosť som pracoval s udržateľnosťou a zero waste, inšpiráciu som čerpal aj zo svojho hobby - mojej malej záhrady,“ říká autor vítězného koktejlu Alexander Vukomanovič. „Finálnu receptúru som ladil asi 2-3 dni. A hrášok? Hrášok je super a bežne sa dnes používa aj v coctailoch,“ doplňuje.

Sázka na lokálnost a originalitu: letošním vítězem soutěže Artisans of Taste se...

Velké finále soutěže se odehrálo 30. října v Praze, na celodenní akci dorazil i Global Brand Amabsador společnosti Javier García Vicuña nebo Yeray Monforte z madridského baru Bad Company. „Najväčšia výzva bola pre mňa doladiť každý detail, ako vždy. Najviac mi dalo zabrať asi načasovanie, pretože som mal na môj drink 10 minút, čo je dosť, ktoré som chcel využiť a ukázať to najlepšie,“ doplňuje Alexander a dále přemítá: „Dalo mi to super skúsenosť a možnosť poznať nových ľudí s rovnakou vášňou. Veľká skúsenosť bola aj miešať pred takouto profesionálnou porotou. Určite odporúčam vyskúšať súťaž.“

Sázka na lokálnost a originalitu: letošním vítězem soutěže Artisans of Taste se...

Jako československého vítěze ho nyní čeká šestidenní cesta do Venezuely, kde mimo jiné navštíví právě i slavnou destilerii Diplomático v La Miel v oblasti Lara.

O soutěži Artisans of Taste

Sázka na lokálnost a originalitu: letošním vítězem soutěže Artisans of Taste se...

Soutěž, která zdůrazňuje řemeslnost, komunitu, udržitelnost a kreativitu, přilákala letos téměř dvě stovky soutěžících z jedenácti evropských zemí. Úkolem je namíchat originální drink na bázi rumu Diplomático, jenž bude naplňovat principy udržitelnosti a lokálnosti s prvky řemeslného zpracování. Kromě zmíněné cesty do Venezuely se bude vítěz podílet na akcích spojených s Diplomático a bude součástí příštího ročníku soutěže Artisans of Taste, který opět odstartuje na jaře příštího roku.

Komentáře