Jestli věříte na 40 pohlaví, je pro vás Gucci tou nejlepší značkou

Řekněte, prosím, někdo něco.

Říká se, že špatná reklama je taky reklama. A reklama na Gucci je dokonce taková, že o ní píšeme článek. Slavná oděvní společnost se nikdy nebála být tak trochu výstřední.

Ale...

No...

Gucci

Jestli někdo skutečně věří na čtyřicet pohlaví, bytosti z probíhající reklamní kampaně se nacházejí zhruba tak někde mezi číslem dvacet a třicet. Rozhodně nás zaujaly, ale že bychom si chtěli koupit něco, abychom vypadali jako ony, to se říct nedá.

Samozřejmě to, že bychom museli jíst do přespříští výplaty jen chleba s máslem, abychom ušetřili aspoň na pásek k riflím, je věc druhá.

Gucci

Moc se nám taky líbí ty komentáře k tomu, jako že to je geniální a nadčasové a nejlepší kreativita, jakou svět za poslední dobu viděl, ale že by někdo šel, koupil si to, „vokopl se, jako když ho vystřelí na Mars“, jak říkávala naše máma, a pak se s tím chlubil na instáči nebo v práci mezi lidmi, to jsme si tedy zatím nevšimli.

Možná totiž proto, že navléct se do hadrů jako ze socialistického Československa je cool pro dvacetileté lidi, ale na to, abyste si mohli od Gucciho koupit něco mimo pásku do kalhot, musíte vydělávat peníze. Hodně peněz.

Což znamená, že máte dobrou kariéru a dobré postavení, což logicky znamená, že JSTE UŽ VE STŘEDNÍCH LETECH.

Pokud tedy samozřejmě nejste rozmazlený fakan bohatých rodičů.

Gucci

A jestli vás třeba zajímá, co má tohle všechno znamenat, tak jsme to, myslíme, celkem vysvětlili v tomhle článku, který jsme psali před pár měsíci a opět se divili tomu, co se to prochází po mole.

Stačí si jen kliknout na tento obrázek.

Fotogalerie

Komentáře

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
13774
20139