Tradiční výrobce a prodejce zahradní techniky HECHT - specialista na zahradu, který nabízí své kvalitní výrobky již od roku 1994, v současné době připravuje nové TV produktové spoty zaměřené na zdůraznění kvality zahradní techniky.
Informace o přípravě TV kampaně doplnil Jan Libánský, marketingový specialista společnosti HECHT.
"Nejprve se diváci v televizním vysílání setkají s řetězovou pilou, sekačkou s pohodlným elektrickým startem a zahradním traktorem v novém designu. To, že jsouu naše výrobky funkčně perfektní, bezpečné a zcela odpovídají normám je dnes samozřejmostí a to projevuje především na prodejích ve většině států EU, ale i na tak vzdálených trzích, jakým je například Jižní Korea. Odměnou za kvalitu jsou nám pak výborné známky v nezávislých testech na německém trhu, který je všeobecně považován za nejnáročnější. Ale rádi bychom těmito spoty zákazníkům ukázali, že naše výroby jsou i designově velmi povedené. Proto klademe důraz i na vizuální styl prezentace produktů"
V současné době pracujeme na finálním střihu spotů, výběru dynamické hudby a připravujeme jednoduchý a srozumitelný komentář, pro který nám svůj hlas opět propůjčí Filip Švarc, jeden z nejobszovanějších dabingových herců.
Filipův hlas, známý nejen motoristům, mimo jiné i z pořadu Top Gear, kde namlouvá Richarda Hammonda, je krásnou propojkou k našim, motorem poháněným stojům.
Později v našich reklamách přibydou i další produkty se zvýrazněním hlavních výhod konkrétních strojů, které představují důležitou hodnotu v rozhodovacím procesu zákazníka"
I v letošní nabídce společnosti HECHT najdou zákazníc mnoho novinek z oblasti zahradní techniky, dílenského vybavení, ale i elektromobilty pro všechny věkové skupiny.
Pokud i vy chcete být včas informováni o novinkách, stačí se přihlásit k odběru newsletteru, nebo být členem bonusového programu HECHT.
PR článek