Nové televizní spoty společnosti HECHT

Tradiční výrobce a prodejce zahradní techniky HECHT - specialista na zahradu, který nabízí své kvalitní výrobky již od roku 1994, v současné době připravuje nové TV produktové spoty zaměřené na zdůraznění kvality zahradní techniky.

Informace o přípravě TV kampaně doplnil  Jan Libánský, marketingový specialista společnosti HECHT.




"Nejprve se diváci v televizním vysílání  setkají s řetězovou pilou, sekačkou s pohodlným elektrickým startem a  zahradním traktorem v novém designu. To, že jsouu naše výrobky  funkčně perfektní, bezpečné a zcela odpovídají normám je dnes samozřejmostí a to projevuje  především na prodejích ve většině států EU, ale i na tak vzdálených trzích, jakým je například Jižní Korea. Odměnou za kvalitu jsou nám pak výborné  známky v nezávislých testech na německém trhu,  který je všeobecně považován za nejnáročnější. Ale rádi bychom těmito spoty zákazníkům ukázali, že naše výroby jsou i designově velmi povedené. Proto klademe důraz i na vizuální styl prezentace produktů"



V současné době pracujeme na finálním střihu spotů, výběru dynamické hudby a připravujeme jednoduchý a srozumitelný komentář, pro který nám svůj hlas opět propůjčí Filip Švarc, jeden z nejobszovanějších dabingových herců.



Filipův hlas, známý nejen motoristům, mimo jiné i z pořadu Top Gear, kde namlouvá Richarda Hammonda, je krásnou propojkou k našim, motorem poháněným stojům.


Později v našich reklamách přibydou i další produkty se zvýrazněním hlavních výhod konkrétních strojů, které představují důležitou hodnotu v rozhodovacím procesu zákazníka"


I v letošní nabídce společnosti HECHT najdou zákazníc mnoho novinek z oblasti zahradní techniky, dílenského vybavení, ale i elektromobilty pro všechny věkové skupiny.



Pokud i vy chcete být včas  informováni o novinkách, stačí se přihlásit k odběru newsletteru, nebo být členem bonusového programu HECHT.


PR článek

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
19116
13149