Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Monopost stáje McLaren inspiroval pop-up intervenci Václava Kočího

„Strength to strength“, první výstava v rámci dramaturgické řady Artia s názvem Linie inovace, přinese výtvarný dialog brněnského konceptuálního malíře Václava Kočího s monopostem stáje McLaren. Umělecká intervence bude dalším příkladem spolupráce umělců s inovativním designem a inženýrstvím automobilového průmyslu.

Artium je prostor, kde se umění potkává s lidmi v mnoha podobách. Nyní se zde divákům otevírá možnost zhlédnout výtvarný dialog mezi vrcholným dílem automobilového průmyslu, jakým monopost McLarenu F1 je, se silnou site-specific instalací Václava Kočího. Autorovo výtvarné vidění se popasovalo se stájovou barevností černé a oranžové, odpovídající dynamika, drive a síla Kočího práce pak inspirovaly k leitmotivu instalace „Síla k síle – Strength to Strength“.

Monopost stáje McLaren inspiroval pop-up intervenci Václava Kočího.

Luxusní vozy a umění k sobě mají od počátku blízko a mnohým slavným autorům již v minulosti karoserie vozů posloužily jako netradiční malířská plátna. Tyto spolupráce umožnily umělcům jako Alexander Calder, Roy Lichtenstein či David Hockney prozkoumat nové formy a média a zároveň ukázat inovativní design a inženýrství luxusních automobilových značek. „Site-specific instalace Václava Kočího pro Artium podtrhuje sílu a dynamiku prezentovaného vrcholu automobilového designu a zároveň dokazuje, že F1 již nelze vnímat jen jako motorsport, ale jako svého druhu životní styl, který má přesah do umění, designu a pop kultury,“ říká o výstavě kurátorka Linda K. Sedláková.

Instalace bude na výstavě doplněna třemi menšími vrstvenými formáty.

Monopost stáje McLaren inspiroval pop-up intervenci Václava Kočího.

Výstava v Artiu by KKCG je přístupná od pondělí do pátku vyjma středy od 8 do 21 hodin, o víkendech pak od 9 do 21 hodin. Vstupné je zdarma.

Věrný model závodního monopostu McLaren F1 mají návštěvníci Artia možnost shlédnout díky oficiálnímu partnerství mezinárodní loterijní skupiny Allwyn s týmem McLaren. Allwyn je mateřskou společností Sazky.

Václav Kočí (*1981) je brněnský konceptuální malíř, zakladatel projektu Open Studios, který umožňuje nejen širší veřejnosti návštěvy ateliérů v Brně a Ostravě, ale především soustavně pracuje na vytváření odborného networkingu mezi kurátory, umělci, galeristy a dalšími. Vystudoval malbu na FaVU VUT v Brně, kde rovněž v roce 2010 získal doktorát. Tématem jeho disertace bylo Umění ve veřejném prostoru. Tomuto tématu se věnuje i jako pedagog na stavební fakultě VUT v Brně.

Výstava potrvá od 28. 3. do 21. 4. 2025

Kurátorka: Linda K. Sedláková

Komentáře

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
21768
15578