Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Hledáte novou knihu na léto?

Už nemusíte. Vychází kniha Hotel a my od Miroslava Adamce.

Nakladatelství ROSIER s hrdostí uvádí na trh knihu Hotel a my, ve které se scenárista legendárního televizního sitcomu Hospoda Miroslav Adamec nebojí vystavit sám sebe realitě hotelového byznysu – a hlavně ji přetavit do neodolatelného humoru.

Hledáte novou knihu na léto? Už nemusíte. Vychází kniha Hotel a my od Miroslava...

„Vysmál jsem se nájemkyni, která tvrdila, že dělat hospodu je nejhorší práce na světě. Mýlila se. Nejhorší práce je být scenárista. Takže se mi podařilo současně vytáhnout dvě nejkratší sirky v nabídce povolání,“ komentuje autor se svým typickým nadhledem.

Kniha čerpá z autentických zážitků rodiny, která převzala provoz hotelu pod Troskami, a jejichž počáteční idealismus tvrdě narazil na realitu sezónního podnikání, nepředvídatelných zaměstnanců a nekompromisních hostů. Výsledkem je tragikomedie o přežití, manželství i o tom, že nejlepší historky píše život sám.

Hledáte novou knihu na léto? Už nemusíte. Vychází kniha Hotel a my od Miroslava...

„Chci, aby čtenáři plakali štěstím, že podobnou práci nemusí dělat, a smáli se pobaveně, že ani v těch nejhorších okamžicích není nutné se zbláznit,“ dodává Adamec.

Kniha Hotel a my vychází 23. června 2025 a bude dostupná ve všech knihkupectvích a knižních e-shopech. Nabízí ideální čtení na dovolenou – ať už ji trávíte v hotelu, pod stanem nebo doma na gauči. S humorem, srdcem i špetkou zoufalství vám připomene, že někdy jsou ty největší katastrofy zároveň nejvtipnější.

Komentáře

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
15725
19621