Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Birell Active rozšiřuje nabídku o dvě nové příchutě

Nealkoholická piva a radlery si v České republice získávají stále větší oblibu, zájem o ně kontinuálně roste. Čím dál více spotřebitelů volí nealkoholické osvěžení nejen při sportu či řízení, ale i v běžném životě. Trend potvrzuje i značka Birell, která je v tomto segmentu jedničkou. Jen za loňský rok se prodeje čepovaného ochuceného Birellu v českých hospodách a restauracích zvýšily meziročně o víc než 6 %. Pro letošní rok Birell přichází navíc se dvěma novými příchutěmi v řadě Birell Active.

Po loňském úspěšném uvedení řady Birell Active, která nabízí nealkoholické radlery s přidaným kofeinem nebo sníženým obsahem cukru, přichází letos Birell s dalšími novinkami. V rámci obměny svého portfolia uvádí dvě nové osvěžující příchutě, které reflektují aktuální trendy a preference spotřebitelů.

Nová generace nealko nápojů

Dnešní spotřebitelé stále častěji hledají nejen skvělou chuť, ale také složení, které jim přinese něco navíc – ať už jde o kofein či vitamíny. V reakci na rostoucí poptávku po funkčních nápojích přichází Birell Active se dvěma novými variantami.

· Zelený čaj & Broskev s přidaným kofeinem a vitamínem B6, který nabízí ovocnou chuť s jemným nádechem zeleného čaje.

· Citrus & Zázvor se sníženým obsahem cukru o 30 % a vitamíny C, B6, které napomáhají snížit míru únavy.

„Kategorie nealkoholických piv a radlerů se dynamicky vyvíjí a my chceme přinášet inovace, které odpovídají moderním trendům i očekáváním spotřebitelů. Lidé rádi zkouší nové příchutě, a proto jim každoročně nabízíme nové varianty inspirované globálními trendy. Každou novinku důkladně testujeme, abychom zjistili, která z nich nejvíce osloví naše zákazníky. Zelený čaj & Broskev a Citrus & Zázvor patří mezi kombinace, které si podle našich testů spotřebitelé jednoznačně přáli,“ říká Oliver Jáchymovský, Senior Brand Manager značky Birell.

Birell Active rozšiřuje nabídku o dvě nové příchutě.

Nealko pivům a radlerům se v Česku daří

Změna spotřebitelských zvyklostí hraje klíčovou roli v rostoucí oblibě nealkoholických radlerů. Dospělí je stále více upřednostňují před limonádami či energetickými nápoji. Například jen za loňský rok se prodeje ochuceného čepovaného Birellu v českých hospodách a restauracích meziročně zvýšily o více než 6 %. Nealko radler totiž nabízí osvěžení, díky čemuž si našel pevné místo v české pivní kultuře. Birell, jako lídr trhu, stojí v čele této změny díky široké nabídce chutí a neustálým inovacím.

Novinky jsou v obchodech od března

Nové příchutě Zelený čaj & Broskev a Citrus & Zázvor doplňující portfolio Birell Active se postupně zavádí na celý český trh a v maloobchodních sítích by měly být plně dostupné od první poloviny března. Obě novinky budou k dostání v půllitrových plechovkách.

Více informací o Birell Active naleznete na www.birell.cz

Komentáře

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
21985
15227