Již trochu stárnoucí japonské kupé prodělalo další facelift. Už je na trhu skoro deset let a značně přesluhuje svůj obvyklý životní cyklus, nicméně nástupce je zatím v nedohlednu.
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňovým automatem. V rámci faceliftu dostal Nissan 370Z nové barvy, nová kola a pár designérských detailů, jinak dostupných výhradně v ostré verzi Nismo. 370Z je vlastně jedno z posledních aut svého druhu, konkurence přešla na maloobjemové přeplňované motory, případně podobné modely z nabídky vyřadila úplně. Kupujte, brzy taková „primitivní“ řidičská auta už nebudou.