To, že se z Instagramu stal už jen a pouze reklamní prostor pro celebrity a influencery, není žádná novinka. Pořád je ale pár jedinců, kteří to umí dělat se ctí a ani to fanoušky tolik nepobouří, když se tam snaží prodat ledacos. Jenže pak jsou tací jako právě Hana Mašlíková, která je jako parodie na teleshopping.
V jednu chvíli vám nabízí zubní kartáčky, aby přešla k hračkám, kde si na fotce hraje se synem, ale přitom tam má přes půl fotky krabici od firmy, od které tu věc dostala zadarmo. Pak tu máme kosmetiku, jídlo a třeba i domácí spotřebiče.
Vlastně u ní na profilu najdete úplně všechno, co si jen představit můžete. Je to takové smíšené zboží, kde vám nabídne to, co dostane zadarmo nebo zaplaceno.
Samozřejmě pro někoho už je to práce na plný úvazek, protože stejně jako Hanka teď nemá moc nabídek na moderování, modeling je už dlouho na druhé koleji, tak se potřebuje někde realizovat.
Ať si klidně propaguje toaletní papír při utírání zadku, ale mělo by to mít nějaký nápad, příběh, vtip, nikoliv jen takové rádoby „zapomněla jsem na fotce zrovna pití, co piji, to je firma na hračky, se kterými si hraje můj syn“. Jde to dělat důstojněji a nedělat vlastně z lidí hlupáky.
Už tak trochu konkuruje Andree Verešové (40), které se směje většina Instagramu, protože jsou její reklamy bez nápadu. Někdy má i špatně připojené fotky, že takovou kampaň nelze brát vážně.
Fotogalerie |