náhledy
A další ukázka reklamy na mýdlo, které zaručeně smyje i černou barvu kůže.
Autor: Internet
Reklama na bílou barvu firmy Elliott asi komentář nepotřebuje. „Podívej, jak to překryje černou,“ píše se nad hlavami černochů malujících se nabílo.
Autor: Internet
Čtyři z pěti mužů chtějí nové kravaty Oxfords od známé oděvní značky Van Heusen, hlásá reklama. Těmi čtyřmi muži jsou bílí elegáni, oním jedním pak černošský domorodec. Reklama z roku 1952.
Autor: Internet
Řada reklam na nejrůznější čisticí prostředky měla před desítkami let totožný podtext: Běloch myje černocha a smývá z něj černou barvu, jako by to byla špína. Výjimkou nebyla ani tradiční společnost na výrobu mýdla Pears Soap.
Autor: Internet
Afroameričané na bavlnových plantážích otročili. V reklamách na produkty, které byly z jimi sbíraných produktů vyrobeny, ale vypadali mimořádně vesele.
Autor: Internet
Bohatý pár hoduje a v pozadí se černý sluha mlsně dívá na plnou tabuli. Do očí bijící bylo v historických reklamách i vyobrazení černých lidí. Zatímco běloši byli většinou znázorňováni elegantně, oni působili spíše jako karikatury s obří pusou a podivným výrazem.
Autor: Internet
Reklama na cirkusové vystoupení bavičů, kteří se barvili načerno a parodovali a zesměšňovali afroamerickou hudbu.
Autor: Internet
Organizace Canadian Patriotic Fund vybírá peníze pro rodiny vojáků. Lidi k přispění nabádá indián, který vzkazuje: „Moje kůže je tmavá, ale srdce je bílé.“ Reklama pocházející z období první světové války.
Autor: Internet
Dvacátá léta. Bohatá dáma si užívá teplého letního dne a sluhové v podobě dvou malých černošských chlapců jí nesou svačinku: Želé, na které reklama poutá!
Autor: Internet
Marketing především ve Spojených státech byl v minulosti protkaný rasismem. Podívejte se na ty nejzvrácenější kousky.
Autor: Internet