Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Diskuze

    Reklamoval boty značky Vuitton. Co mu odpověděli v dopise vás rozseká!

    Máte zbytečných třináct tisíc a toužíte po luxusních mokasínách značky Louis Vuitton? Tento článek by pro vás mohl být varováním. Náš hrdina si totiž jedny takové pořídil, a když je chtěl reklamovat, nestačil se divit, proč mu stížnost neuznali.
    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.
    RK

    No asi Vás nepotěším ale mám naprosto opačnou zkušenost. S manželem jsem šla do LV koupit nové boty, při zkoušeni si prodavačka všimla, že boty co měl manžel na nohou jsou trošku rozparané, take LV. Donutila ho je sundat, že je to na reklamaci. Boty byli špinavé a staré už skoro dva roky. Výsledek - reklamace uznána a mohl si vybrat nové boty!!!

    0 0
    možnosti
    LK

    Já to těm zbohatlickým zločincům přeji aby se jim nedařilo

    0 0
    možnosti
    AB

    Mě jen fascinuje, jak nám jsou schopni výrobci, či prodejci vysvětlovat, že si máme kupovat věci, které primárně vůbec neslouží svému účelu. Boty, které nejsou určeny k nošení, plavky, které nejsou určeny do vody, potraviny, které nejsou určeny k jídlu atd. Absurdita? Ne, realita! Proto je nutné je tvrdě trestat za lživé označení a podvod. Ať si to označují třeba jako "dárkové reklamní předměty"!

    1 0
    možnosti
    KH

    Chci české boty, české tričko a české džíny!

    0 0
    možnosti
    MN

    kdyby si pán koupil boty u vietnamců, dostal by trvanlivější zboží ;-)

    0 0
    možnosti

    D25a49n79i75e74l 27Č51a76d73a

    13. 10. 2015 8:12

    Doporučuji oběma aktérům a zdá se že i čtenářům, přečíst nový občanský zákoník, konkrétně §2161odst. (2)

    Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

    Jde totiž o novu právní domněnku, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí a podnikatel bude ten, kdo musí prokázat, že vada neexistovala v okamžiku koupě. Zákazník je v obrovské výhodě, klidně může prodejce žalovat a pobaveně u soudu koukat, jaké bude LUIS VUITTON ČESKÁ s.r.o. vymýšlet argumenty, že boty nebyly vadné již v okamžiku koupě. 

    Divím se, že se proškolený specialista v prodejně a ani následně oddělení kvality v Paříži neporadilo s právníkem a píšou do dopisu takové blbosti místo toho, aby zákazníkovi rovnou vrátili peníze.

    0 0
    možnosti

    D18a58n78i59e37l 71Č36a38d85a

    13. 10. 2015 8:25

    A jo, přehlédl jsem se, Boty byly zakoupeny už v roce 2014. Ale i tak. Pokud se LUIS VUITON ČESKÁ s.r.o. ohání termínem "shoda s kupní smlouvou", tak je jasné, že nový občasnký zákoník vůbec nečetli. Ten totiž používá již skoro dva roky platný termín "záruka za jakost". Čímž na sebe sami prozrazují, že vůbec netuší o čem píšou.

    0 0
    možnosti
    JM

    LV Arizona je velmi delikátní mokasínová obuv, která je určena pro nošení ve specifickém prostředí (a v instrukcích, které jsou součástí boxu, je výrazné varování nevystavovat botu dešti a vlhkosti). Chápu senzacechtivost tohoto média, ale co mě opravdu "rozsekalo" byla skutečnost, že ani tento základní fakt si autor(ka) článku nezjistil(a). Panu Š. nelze než doporučit příště nakupovat v butiku, který dosahuje jeho úrovně (zde není myšleno cenové) a kde lze očekávat nabídku univerzálnějších produktů. Jeho právník mu to jistě též poradí.

    0 0
    možnosti
    AH

    Dobry den,

    Chtela bych se vyjadrit k tomuto clanku. Pracuji v podobnem luxusnim butiku jako je LV a vim jak to s takovymito reklamacemi chodi.

    V nazvu je zrejme (Arizona CAR) - ze se jedna o "driver shoes" tudiz je to bota pouze indoorova a to co napsalo vedeni LV je zcela v poradku, protoze bota neni uzpusobena na outdoorove uziti. Jsem si jista, ze i ve znaleckem posudku bude stejny duvod, co pisi ja a LV. Uz jsem byla jednoho podobneho sporu svedkem a zakaznik prohral. Jedine, na co by mohl zakaznik zahrat reklamaci je, ze nebyl obeznamen s uzitim boty, ale to je slovo proti slovu.

    Ale uprimne sahnete si na srce, vetsina cechu vzdy ocekava od luxusniho zbozi, ze i kdyby s tim chodili hnojem, behali s tim marathony, ze ty boty nebo i jine produkty vydrzi vse-"prece stalo to x tisic, tak to musi vydrzet!" Ale cesi nechapou to, ze luxusni zbozi nema byt vyuzivano kazdodenne, je to vec stvorena pro nejakou udalost a ne, ze v kabelkach za 50k budete nosit 10kg nakupu a pak se budete divit, ze kozene tenke ucho to nevydrzelo...

    0 0
    možnosti
    EC

    E11d93u34a17r81d 98C89i80z

    12. 10. 2015 15:10

    bohužel se mi stalo podobná věc s botama jednalo se o tenisky celokožené  od značky gucci měl jsem je ani ne měsíc a musel jsem je reklamovat  a reklamace byla ještě v angličtině a zamítli mi je a ani neřekli pořádně důvod na prodejně z jakého důvodu to zamítli. Zjistil jsem od pána který se zabývá obuví že tyto boty měli se spíše používat jenom na řízení auta nebo nošení v prostorách kde jsou koberce to jsem byl nemile překvapen a ani mi to na prodejně v gucci neřekli a ani to neměli nikde napsáno. Potom jsem reklamaci řešil přímo s paní manažerkou prodejny a poslali to po druhé a naštěstí to uznali bohužel peníze nevracejí ale můžete si za tu částku vybrat jiné zboží nebo si doplatit byl jsem rád že to na konec dopadlo dobře ale hodně mě mrzelo že si koupíte tak drahé boty od takové značky a nic nevydrží. Ponaučení je z toho asi že i když si koupíte sebe draší věc neznamená to že to bude kvalitní a vydrží to.:-)

    0 0
    možnosti
    AB

    Je to drzost. Když je v "návodu k použití" uvedeno, že boty nejsou určeny k běžnému nošení, považuji do za sprosťárnu výrobce.  Měli bychom takovéto značky hromadně sabotovat. Jinak nám za chvíli budou výrobci sdělovat, že voda není určená k pití a chleba k jídlu!

    1 0
    možnosti