Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Vozíčkář bojuje s poštou: Platím za Balík do ruky, oni mají drzost mi ho nedoručit!

    Se službou České pošty Balík do ruky musí bojovat i vozíčkáři. Jako třeba Zdeněk Razím (ilustrační foto). | foto: koláž Expresu

    Vánoce se nezadržitelně blíží a Češi moc dobře vědí, co to pro ně znamená. Nekonečné a stresující čekání na dárky, které přepravní společnosti doručují klidně i několik týdnů. Problém řeší hlavně Česká pošta, která si například nechává platit za službu Balík do ruky, přitom ve velké spoustě případů stejně musí zákazník naběhnout na pobočku. Co když si ale pro balík dojít nemůže? Server TN.cz informoval o případu vozíčkáře, který poště dokola platí za Balík do ruky, ale má pokaždé smůlu!

    Služba České pošty Balík do ruky je kritizována dlouhou dobu, neblahé zkušenosti zákazníků ovšem sílí s blížícími se Vánocemi.

    Na facebookových stránkách lidé společnost přímo bombardují stížnostmi a ta je odráží dokola se opakující frází, že nespokojení zákazníci logicky chodí na internet kritizovat, ale ti spokojení, kterých je většina, důvod ke komentování nemají.

    Ovšem zatímco pro někoho jsou ne zrovna šlapající služby České pošty otázkou otravného čekání, nejistoty, zda balík dorazí včas, vynucené cesty na pobočku a tam stání ve frontě, existují i lidé, kteří mají prostě smůlu.

    Řeč je o vozíčkářích. Server TN.cz nyní přinesl svědectví těžce postiženého Zdeňka Razíma, pro kterého je služba Balík do ruky jedinou možností, jak se ke svým objednávkám dostat. Jenže ačkoliv si za ni platí, má neustále smůlu!

    „Celý den sedím doma a čekám na balík. Vůbec nerespektují, že to mám zaplaceno. A hází mi výzvy do schránky, že jsem nebyl zastižený,“ popsal Razím s tím, že za poslední měsíc k takové situaci došlo hned třikrát.

    Celou věc se Zdeněk Razím samozřejmě snaží řešit. Jenže pokusy navázat s poštou kontakt vycházejí na prázdno.

    „Telefon je úplně k ničemu, nikdo ho nezvedá. Je to politováníhodné. Je to vždycky takto před Vánoci, mají tu drzost, že se ty balíky rozhodnou nedoručit,“ vysvětluje s tím, že se mu pracovnice pošty ozvala až tuto středu.

    Redakce TN.cz už kontaktovala i mluvčího České pošty Matyáše Vitíka. Ten pouze sdělil, že pokud si klient službu Balík do ruky zvolí, musí být pokus o doručení učiněn. To se ale zjevně bohužel neděje.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 5:00 úterý 2. dubna 2019. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      25
    • Super
      12
    • Haha
      11
    • Cože
      7
    • Tvl
      7
    • Sladký
      6