Na problematiku fenoménu zvaného sharenting, což je spojení anglických slov share (sdílet) a parenting (rodičovství), poukázal slovenský server Sme.sk.
Ten vyzpovídal právě Zuzanu Plačkovou, která podle mnohých kritiků sdílení svého syna Diona žene do extrému. Dion je sice teprve půl roku starý, už má ale na Instagramu profil s počtem 102 tisíc sledujících.
„Nebyl záměr vytvořit profil jemu, ale jeho dětské kosmetice,“ vysvětluje instagramová hvězda, jak Dionův profil vůbec vznikl.
Syn se tak stal internetovou hvězdou, aniž by o tom sám vůbec věděl. Zuzana Plačková se prý i s manželem Reném snaží dělat co nejvíce pro to, aby ho alespoň v rámci mezí ochránili.
„Našeho syna dost chráníme, neukazujeme ho na sociálních sítích úplně a tvářičku mu vždy zakrýváme vzhledem k tomu, že to je dítě a ve světě je přemnožené zlo,“ vysvětluje zřejmě nejslavnější česko-slovenská influencerka.
Plačková je dokonce toho názoru, že děti na internet vůbec nepatří. Ona prý ale nemá na výběr.
„Myslím, že malé děti na sociální sítě nepatří, ale samozřejmě v mém případě se tomu nijak nedá vyhnout,“ krčí rameny.
Fotogalerie |