Vlastní značka hotovek, luxusní hotel a nové pořady: Pohlreich do toho řádně šlape!

I když si ještě před pár lety něco takového neuměl představit, nakonec Zdeněk Pohlreich (68) během pandemie a lockdownu změnil názor. „Do krabiček zpracováváme jen kvalitní a čerstvé suroviny,“ říká k projektu samoobslužných lunchboxů. Kromě toho plánuje uvést na trh pilotní řadu hotovek pod značkou Pohlreich Store, rád by provozoval luxusní hotel a těší se i na nové výzvy v televizi. I od té dával svého času ruce pryč a i v tomto případě svá rozhodnutí dost přehodnotil.

I když byl jedním z hlasitých kritiků, kteří po celou dobu lockdownu hlasitě vystupovali proti nepřiměřenosti vládních opatření, nerezignoval a šel hostům naproti.

S Janem Stejskalem rozjel projekt samoobslužných lunchbox pointů, chytrých lednic, které nabízejí pokrmy z prémiové kuchyně Pohlreichových restaurací ve foyer administrativních budov.

„Koncept stále vyvíjíme, zatím dost trpíme tím, že většina lidí se stále nevrátila do kanceláří z home officu,“ říká v rozhovoru pro Forbes Zdeněk Pohlreich po dvou měsících ostrého provozu.

„Lunchbox jede, chytré lednice se plní objednávkami a my do krabiček zpracováváme jen kvalitní a čerstvé suroviny. Menu na příští týden najdete na Lunchbox.cz,“ láká známý šéfkuchař na sociální síti.

„Neříkal jste v rozhovoru ve StandaShow náhodou, že rozvoz a tyhle věci nikdy provozovat nebudete? Přijde mi to jako náhlá změna strategie, ale z druhého hlediska vám samozřejmě rozumím,“ vzkázal mu jeden z pozorných fanoušků, který Pohlreichovi připomněl jeho předchozí tvrzení.

Svá slova během pandemie a lockdownu úspěšný podnikatel, který v nelehkých dobách vařil a rozvážel jídla pro hasiče, záchranáře a policisty, od základů přehodnotil.

A nezůstane jen u toho! Pod značkou Pohlreich Store plánuje uvést na trh pilotní řadu hotovek, které plánuje nabízet v maloobchodní síti.

„S řezníkem Liborem Mahdalem z moravského Hluku jsme vybrali populární masná jídla jako kachní stehno či trhané hovězí, která vyžadují pomalé a dlouhé vaření, na což v domácích podmínkách není příliš prostor,“ popsal Forbesu Pohlreich koncept s tím, že další produktové řady by měly následovat. 

„Přesunout restaurační zážitek do krabice nejde, ale je důležité být v byznysu tam, kde se něco aktuálního děje,“ shrnul své další kroky, které mohou být pro někoho možná překvapením, on sám si za nimi stojí a věří, že jeho nový projekt se chytne.

Zdeněk Pohlreich v době pandemie a zavřených restaurací řadu věcí přehodnotil.

Se společníkem Lukášem Koubkem, který drží v podnicích Café Imperial, Next Door i Divinis mírně většinový podíl, navíc přemýšlejí o nových restauračních konceptech. Zatím zmínil jen to, že by rádi provozovali pětihvězdičkový hotel v centru Prahy, konkrétněji se k byznysovým plánům vyjadřovat nechtěl.

O poznání sdílnější, až přijde ten správný čas, jistě bude v souvislosti s novými pořady, které poběží v televizi Prima.

„Peníze se takto vydělávají snáz než v restauraci,“ poznamenal Pohlreich, který připustil, že by se do budoucna rád vrátil i k vlastní produkci kuchařských pořadů. 

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 15:30 čtvrtek 30. září 2021. Anketa je uzavřena.

  • 22
  • 11
  • 2
  • 2
  • 2
  • 1