Úterý 21. ledna 2025, svátek má Běla
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Nelekneme se! Tři lidé se po koncertu Dyka spojili a chtějí zpět peníze. Hrozí žalobou, pořadatel reaguje

    Vojta Dyk v O2 areně

    Vojta Dyk v O2 areně | foto: Profimedia.cz

    Zaplatila si VIP lístek za 12 tisíc korun, ale s dodanými službami je hrubě nespokojena. Facebookem obíhá velké vyjádření paní Dagmar, která chce po koncertu zpěváka Vojty Dyka vrátit peníze, jinak se chystá podat trestní oznámení. Jak redakce Expresu zjistila, není sama. Celkem tři lidé se spojili a chystají se v řešení problému postupovat společně. „Nelekneme se a nevzdáme,“ hlásí trojice nespokojených diváků poté, co O2 arena jako pořadatel vrácení peněz odmítá. Expres.cz získal reakci jejích zástupců.

    Fanynka se o svém zážitku ze středečního koncertu Dykuvzdání rozepsala na Facebooku, nasbírala už stovky sdílení i komentářů (psali jsme ZDE).

    Tvrdí, že za lístek VIP Experience, který stojí 11 990 korun, nedostala zdaleka to, co očekávala. Meet and greet mělo proběhnout s celou kapelou, přišel ale pouze sám Vojtěch Dyk. V pantoflích a teplákách a podle Dagmar se fanouškům příliš nevěnoval – působil otráveně a výsledkem byly pouze dvě hromadné fotografie.

    Také prý nedostala žádné speciální místo, které by za takové peníze očekávala, a byla mezi ostatními lidmi. A v neposlední řadě ji rozhořčila after party za 9 500 tisíc, která se prý odehrála v potemnělých prostorách a při velice skromném občerstvení.

    Jak se navíc ukázalo, paní Dagmar není jediná. Celkem tři lidé, kteří si na koncert Vojty Dyka koupili lístek VIP Experience, se spojili a společně kontaktovali pořadatele. Zaslali dopis, ve kterém požadují vrácení peněz nejpozději do týdne, jinak podají trestní oznámení za podvod.

    Expres.cz získal vyjádření manažerky Vojtěcha Dyka Karolíny Al-Eraidiové. Ta uvedla, že pořadatelem byla O2 arena, a právě její zástupci hromadnou stížnost řeší. Ne ovšem tak, jak by si nespokojení zákazníci představovali.

    „Řeší to aréna, která již madam a dalším dvěma poslala vyjádření. Posílají jim hezký mail, že jim nabídnou nějaké další služby v aréně, ale „papírově“ nemají na žádnou stížnost nárok, neboť si evidentně nepřečetli, co si kupují. Stížnost je neoprávněná, na lístku měli uvedeno osobní setkání meet and greet s Vojtou před koncertem, kdy měl Vojta proslov a mohli mu klást nějaké otázky. Následně probíhalo focení. To vše se stalo,“ uvedla manažerka.

    Dodala také, že co se týče after party, zákazníci zjevně žili v domnění, že s nimi Vojta Dyk bude pařit celou noc. Jeho účast ale na lístku vůbec zmíněna nebyla, navíc i přesto na několik minut k fanouškům šel a poděkoval jim.

    „Stížnost tedy řeší arena jako prodejce těchto vstupenek, dle právníka ale není nárok. Dodáváme, ať to klidně paní řeší. Dokonce v té stížnosti obviňuje Jiřinu Bohdalovou a podobně. Nepřečetla si, co si kupuje, a fyzickou účast Vojty měli před koncertem, nikoliv po,“ dodala také.

    Vojta Dyk v O2 areně

    Expres.cz kontaktoval právě i O2 arenu, konkrétně šéfku marketingu a PR Zuzanu Krejčíkovou. Ta nám sdělila, že majitelé lístku VIP Experience dostali vše, co jim bylo slíbeno, až na jedinou výjimku – setkání s kompletní kapelou. Za tu se jim pořadatel omluvil.

    „Návštěvníci, kteří si zakoupili VIP Experience balíček na koncertě VOJTĚCH DYK & D.Y.K, který se uskutečnil 27. 11. 2024 v O2 areně, byli předem mailem informováni o jeho obsahu. Osobní setkání s Vojtěchem Dykem proběhlo dle plánu před začátkem koncertu. Je pravdou, že přítomnost kapely D.Y.K. byla avizována jako součást balíčku, setkání se z organizačních a časových důvodů nemohlo bohužel na poslední chvíli uskutečnit. Tato skutečnost nás velmi mrzí a omlouváme se, pokud o ní návštěvník nebyl dostatečně informován. V rámci VIP Experience byl pro návštěvníky na afterparty připraven také nápojový balíček, jehož součástí byl open bar pro alkoholické a nealkoholické nápoje, nadstandardně pak také míchané nápoje a dále základní snack menu. Jsme v osobním kontaktu s návštěvníky, kteří si zakoupili VIP Experience balíček a nebyli spokojeni s nabízeným servisem a jejich připomínky řešíme individuálně,“ uvedla Krejčíková.

    Jenže ani odmítavý postoj k jejich požadavku návštěvníky koncertu neodradil a nadále si stojí za svým.

    „Už na tom pracujeme celá skupina nespokojených,“ napsala v diskuzi pod příspěvkem Dagmar a další žena, která se k stížnosti připojila, jí odhodlaně doplnila.

    „Děkujeme za podporu. Ano, bude to složité, ale my se nelekneme ani nevzdáme,“ vzkázala.

    Fotogalerie