Čtrnáct let. Tolik let uplynulo od první klapky dnes již kultovního snímku Karla Janáka Snowboarďáci, díky kterým se přes noc z Jiřího Mádla a Vojty Kotka stali miláčci celého národa. A ačkoliv nabídky na společné natáčení chodily určitě neustále, hoši se rozhodli, že půjdou svou cestou. A nutno říct, že nyní je zřejmé proč.
Oba jsou sice ve svých oborech úspěšní, jak Vojta, tak i Jirka mají za sebou i úspěšný režisérský debut, liší se ale jejich životní filozofie. Kotek je duší rocker a bohém, což je zřetelné i na jeho zanedbaném zevnějšku, Mádl vyrostl doslova v elegána. Zatímco Vojta si oblíbil flanelové beztvaré košile, Jirka nosí zásadně jenom na míru šité a z jeho tváře jde vyčíst, že již dávno není tím nezkušeným mladíkem ze Snowboarďáků, který vedle Kotka tahal za kratší konec provazu.
Ačkoliv momentálně natáčí svůj druhý film Na střeše, jehož natáčení se na rok odložilo kvůli tragické smrti Jana Třísky, udělal si čas a zašel na premiéru očekávaného snímku Miss Hanoi.
Právě tam působil jako lev salonů a svým zjevem připomínal mladého Jiřího Langmajera. Mádl prostě zraje jako kvalitní víno, zatímco u Kotka dost záleží na tom, v jakém ročním období na něj narazíte. Umí vypadat skvěle, ale také mnohdy jako zevlák.
Fotogalerie |