Veronika Kopřivová na sociální síti sdílela video, v němž poukazuje na plíseň v balení plátkového sýra, který objevila v regálu Teska.
Obyčejný člověk by takový sýr nejspíš vzal a odevzdal personálu. Ten by zjednal nápravu a bylo by po problému. Takové věci se totiž občas prostě dějí.
Kopřivová však namísto upozornění obsluhy začala produkt točit na svůj Instagram s popiskem: „Tak sýr si zase tak rok nekoupím. Tohle mi dát někdo na prodejnu, tak by letěl na hodinu a ještě by to musel sníst.“
Jak by se asi Veronice líbilo, kdyby s ní někdo na tak nevděčné pracovní pozici tímto způsobem zametl? Zkusila si někdy doplňovat regály v Tesku, aby mohla danou věc objektivně hodnotit?
„Technicky ani při nejdetailnější kontrole není možné vzhledem k šíři sortimentu a objemu prodaného zboží nikdy s naprostou jistotou zabránit jednotlivým selháním (např. zboží se doplňuje na regál v kartonech, a ne vždy může být porušený svár na obale identifikován),“ řekl nám k celé věci tiskový mluvčí společnosti Tesco Václav Koukolíček.
Taková chyba bývá většinou způsobená nepozorností nebo nebalostí, vyhazov na hodinu a zbavení člověka možnosti platu tak asi není úplně ideální řešená. Není tak celá tahle kritika zbytečná? Namísto hanění je lepší personál upozornit na závady, aby mohly být napraveny a všichni se z nich poučí.
Fotogalerie |