Možná si ještě někteří z vás pamatují na značku Just by Veronika, která byla známá ale spíše nechvalně a v současné době už jen doprodává své zásoby. Veronika Kopřivová ve svém starém e-shopu prodávala oblečení vybraných značek, jako je třeba Calvin Klein nebo Victoria’s Secret. E-shop ale působil poněkud neprofesionálně a hlavně to nebyla Veroničina vlastní značka, takže spíše taková předprodej. Vlastní miminko v podobě vlastní módní kolekce si vybudovala modelka a influencerka až teď se svou firmou Simply Self.
„Vše začalo myšlenkou i tajným snem o založení vlastní značky. Značky, která dá možnost vyniknout skutečným lidem, neschová je za obří loga, ale dodá jim pohodlí vlastního sebevědomí. To vše navíc eticky, kvalitně a s výrobou v České republice. S každým kouskem vám chci dopřát udržitelnou českou módu, ve které budete hrát hlavní roli,“ uvádí na svých stránkách Veronika Kopřivová.
Na e-shop jsme se podívali. Překvapilo nás, že nabízí zboží za velice příjemné ceny, skoro až za lidovky. Ano, sem tam nějaké šaty vyšplhají na tři tisíce, svetr za patnáct stovek ale seženete dnes pomalu už i v obyčejném obchodě H&M.
Cenový rozdíl není vyšší o tolik a kvalitou bude zřejmě jinde. Tedy pokud Simply Self dostojí svému slibu kvalitní a udržitelné módy a všem těm dalším pohádkám okolo, na které láká. Recenze jsme nikde nenašli, Na Instagramu má značka 22,6 tisíce sledujících, lajky u jedné fotky se pohybují ale kolem stovky a komentáře pod příspěvky nenajdeme prakticky žádné.
Kopřivová nabízí kromě šatiček a mikin i roušky nebo ponožky. Všechny její produkty mají stejný niche, je vidět, že se modelka zamilovala do pleťových a neutrálních barev, její značka tak zdánlivě připomíná značku Kim Kardashian, postrádá ovšem onen sex-appeal.
Přesto se Simply Self soustředí primárně na ženy, pro muže nabízí momentálně snad jen jeden produkt, a to mikinu.
Na první dojem hodnotíme značku Simply Self jako povedený projekt, který má ovšem tak úzce zaměřený styl a niche, že sedne jen některým.
Fotogalerie |