S Řepkou do sběru: O jeho diář nikdo nestojí, prodává se za 49 korun

S velkou pompou ho vystavili na přední pozice, po Novém roce je rychle vyklidil a putoval do zaprášeného rohu. Motivační diář Tomáše Řepky (45) se jako horká novinka prodával za úctyhodných 399 korun, aby skončil v oddělení zlevněného zboží za 49 korun. O rady bývalé fotbalové hvězdy, která je nyní častěji u soudu než na trávníku, evidentně není velký zájem.

„V Diáři na rok 2019 se zcela otevírá svým fanouškům, protože ti pro něj vždycky byli, a stále jsou, hodně důležití. Kromě fotografií a originálních ilustrací se v diáři dozvíte, co pro něj v životě znamená fotbal, jak probíhaly jeho tréninky, kdo ho inspiroval, co má rád i jaká motivační hesla provázela jeho sportovní kariéru,“ poutalo vydavatelství k nákupu horké novinky Tomáše Řepky loni před Vánocemi.

„Ani jemu se nevyhýbají chyby, životní omyly a kopance, stejně jako ostatním. Tento diář vznikl, aby Tomáš mohl být vám, svým fanouškům, zase o kousek blíž,“ znělo v anotaci. Ani to bohužel potenciální kupující nepřesvědčilo. Dospělý chlap si diář nekoupí, a už vůbec ne s Tomášem Řepkou, dětem školou povinným ho zase nekoupí rodiče. Fotbalista je aktérem několika soudních pří a není v jejich očích dost dobrým příkladem.

To Dara Rolins měla se svým diářem větší štěstí. O odbyt se ani loni a na začátku letošního roku bát nemusela. „Takový zájem jsem já ani vydavatelství nečekaly, je vyprodáno,“ hlásila zpěvačka v době, kdy byl první ročník jejího diáře na trhu jen pár týdnů. A nejinak tomu bylo i letos.

Ruce si údajně může mnout i Tamara Klusová, která na knižním trhu debutovala (téměř) prázdnou Knihou života, která navíc vůbec nebyla levná. Dala se pořídit i za 600 korun.

„Aktuálně se prodává už druhý dotisk, o knihu je velký zájem,“ nechal se slyšet zdroj blízký manželce známého zpěváka.

Svoje místo na slunci hledají po úspěchu své prvotiny i Ester Geislerová s Josefinou Bakošovou, které vydaly druhý díl Terapie sdílením.

„Tentokrát nejen o trpkém rozcházení, ale také o vztazích jako takových – někdy úsměvných a někdy až krutě smutných,“ lákají autorky ke koupi. A dost možná zase budou míst úspěch. Kniha složená z komunikace na sociálních sítích se čte velmi rychle, na text totiž příliš bohatá není, podobně jako publikace Klusové.

Skoro to vypadá, že čím méně obsahu, tím lepší prodej. A pak že se obchodníkům s deštěm nedaří...

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 11:40 sobota 15. června 2019. Anketa je uzavřena.

  • 82
  • 32
  • 17
  • 17
  • 16
  • 13