Třeštíková chválí jen za prachy, tvrdí šéf Rohlik.cz. Spisovatelku rozčílila vepřová panenka

Podnikatel Tomáš Čupr se dostal do střetu se spisovatelkou Radkou Třeštíkovou. Té se nelíbilo, že jí domu dovezli menší kus vepřové panenky, než si údajně objednala. | foto: Koláž Expres.cz

Na svém kontě má úspěšné projekty jako Slevomat nebo Dáme jídlo. Tomáš Čupr (36) stojí i za službou Rohlik.cz, kterou nedávno dost nevybíravě zkritizovala Radka Třeštíková (38). Té se nelíbilo, že jí přišla menší vepřová panenka, než si objednala. Následovala slušná slovní přestřelka. Podnikatel si stojí za svým slovem a ustupovat influencerům nehodlá.

„Radka Třeštíková u nás nakupuje hodně, tedy je zřejmě spokojená zákaznice, nepochválí, protože poslední dobou chválí jen za prachy, ale vždycky nám za každou drobnou chybu umyje hlavu před desítkami tisíc svých followers,“ rýpl si do úspěšné spisovatelky a hvězdy sociálních sítí Tomáš Čupr. Reakce na sebe nenechala dlouho čekat.

„Tomu říkám profesionální přístup, Rohlík jsem zkritizovala na svých instastories dvakrát, jednou za dýni velikosti pomeranče a jednou za panenku, protože horší panenku jsem neviděla, o dalších problémech s doručováním jsem se nezmínila, vlastně s nimi při online nákupech potravin tak nějak počítám a nedopouští se jich jen Rohlik.cz, ale i jiné firmy, za kvalitu by ale měli všichni ručit, nebo ne?“ napsala na Facebooku Třeštíková. Už několikrát předvedla, že kritiku své vlastní osoby snáší s velkými obtížemi a často se pere s tím, jak na ni adekvátně reagovat.

„Vadí mi, že nekontaktovala nejdřív nás. Stěžovat si, když se nesnaží problém řešit..., to mi nepřijde jako normální reakce. Vadí mi takové to prvoplánové stěžování. Ale chápu, že to je její selling point na sociálních sítích, taková ta utrápená máma...,“ nechal se slyšet Čupr v pořadu Prostor X.

„Pokud má člověk problém, nekontaktuje nás a vykřičí to na padesát tisíc lidí, tak se vždycky ozvu,“ hájil svou reakci a vložení se do sporu šéf Rohlik.cz, který upozornil na zajímavý a závažný fakt, o kterém se ví, ale nemluví. Týká se influencerů a všech, kdo září na sociálních sítích.

„Influenceři vydírají nebo poškozují značky. Je zcela běžná praxe, že influencer přijde do hotelu, osloví je s tím, že má slušný počet sledujících a že chce pokoj zadarmo. A když mu nevyhoví, pohrozí jim špatnou recenzí,“ shrnul obvyklou praxi mnoha hvězd Instagramu Čupr. „Nedělají to všichni a rozhodně je nezatracuji, jen by se měl změnit systém jejich práce se značkami,“ doplnil.

„Pokud nedoručíme dobrou službu, je dobré nám to dát vědět, zavolat nebo napsat. Pokud bychom se na ni vykašlali, pak to pochopím, ale to by se nestalo,“ radí podnikatel.

Komentáře

Mohlo by vás zajímat