Lidé z Bubbleology mi lhali! Teri Blitzen se rozpovídala o reklamě na čaj se zmařenou pověstí

Nejznámější česká youtuberka Teri Blitzen, vlastním jménem Tereza Hodanová, promluvila o své spolupráci se společnosti Bubbleology. A ačkoliv byla přes dva roky její tváří a zaměstnance firmy považovala za svou druhou rodinu, už to dávno neplatí.

Když Teri Blitzen před několika lety propůjčila své jméno čajům značky Bubbleology, netušila, že tato spolupráce časem pošpiní její dobré jméno. Poté, co reportér Jan Tuna odhalil, že čaje této značky obsahují nebezpečná azobarviva a vedení společnosti systematicky lže o složení svých produktů, Blitzen se rozhodla spolupráci ukončit.

Ačkoliv důvodech přerušení své spolupráce s výrobcem barevných čajů natočila video, s odstupem času obrátila o 180 stupňů.

Bubbleology měla ode mne po dobu dvou let plnou podporu, spousty lidí si mé jméno s touto značkou velmi spojovalo nebo spojují do teď. Produkt Bubbleology mi byl představen jako přírodní čaj bez barviv, nikdo se ale neobtěžoval mi sdělit když už tak nebylo. Lidé z Bubbleology pro mne udělali v době naší spolupráce maximum, ale nebýt kauzy, nikdy bych se nedozvěděla co ‘’čaj’' opravdu obsahoval,“ svěřila se nám Teri s tím, že byla v šoku z informací, které k ní přicházely poté, co se společnosti ve vší slušnosti ukončila spolupráci.

Po ukončení naší spolupráce se ke mne dokonce dostala informace, že chce Luboš Bujanovský (pozn. red.: majitel společnosti) natočit video, kde budou oponovat mému vyjádření ve videu. Bubbleology u mne ztratila jakýkoliv respekt. Ne jen jako značka, ale bohužel i lidé, kteří se na celé této velké lži podíleli,“ říká hodně přísně youtuberka, která je dodnes z jednání majitele společnosti znechucená.

O společnosti Bubbleology se v posledních měsících napsalo a natočilo opravdu hodně. A většina výstupů nebyla moc pozitivních. Média v čele s Janem Tunou a jeho pořadem na Stream.cz upozorňovala na fakt, že společnost klame své zákazníky, když tvrdí, že v nápojích nejsou žádné cukry a jsou zcela přírodní.

Po neskutečném tlaku, který Tuna prostřednictvím sociálních sítí a svého pořadu vyvíjel na s firmou spolupracující celebrity, od ní začaly dávat postupně všichni ruce pryč. Nejdřív spolupráci přerušila youtuberka Teri Blitzen, po ní Makyna016 a po ní i Fallenka. S firmou ukončila jednání dokonce i zpěvačka Dara Rolins, která měla mít dokonce již přichystanou sérii zdravých nápojů. Po negativní kampani přesvědčila firma Davida Gránského, aby se stal tváří pošramocené značky.

Nutili udělat turné po ČR, já jsem ho dělat nechtěla, protože se mi takový styl akcí nelíbí, oni mě stejně přemluvili a nakonec se ty lístky neprodali, protože je dal Luboš asi za 1800 korun. A když to nevyšlo jednou, nutili mě znova,“ uzavírá Blitzen s tím, že se firmou na čaj s barevnými kuličkami nechce mít už nikdy nic společného.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 17:19 čtvrtek 1. června 2017. Anketa je uzavřena.

  • 20
  • 17
  • 12
  • 12
  • 10
  • 9