Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Mělo to jít přes srdce, a ne s toaleťákem! Kuchařové se smějí soudci českého Instagramu

    Chodící reklama Taťána Kuchařová | foto: Instagram Taťána Kuchařová

    Manželův úprk k tanečnici, na krku rozvod a teď ještě jízlivá kritika za reklamu. Taťána Kuchařová (34) se dostala do hledáčku satirické stránky Svět influencerů, která vtipně komentuje příspěvky, jež se influencerům příliš nepovedly. Autoři stránky se Táně vysmívají za to, že dělá reklamy už i na značku, která prodává toaletní papír. A rovnou na Vánoce. Prý jsou značně nevkusné.

    Satirická instagramová stránka Svět influencerů si letos vzala na paškál nejrůznější hvězdičky, jež na Instagramu během Vánoc zaperlily. 

    Mezi nimi se blýskla Andrea Verešová (41) se svou reklamou na sypký kolagen, který jí pod stromečkem prý udělal největší radost, i Jakub Gulab (23), jenž s úsměvem o svátcích prodává reklamu na tabák. Kromě toho jako tradičně zmínili i Lelu Ceterovou (32) a její CBD kapky, které nezapomíná propagovat ani na fotkách u vánočního stromku. 

    Jako jasného vítěze soutěže o největší vánoční bizár ale ve Stories vyhlásil Svět influencerů Taťánu Gregor Brzobohatou, která se spojila s firmou Harmony, jež prodává kapesníčky, ubrousky a toaletní papír. 

    Právě fotku toaletního papíru s vánočním potiskem si umístila modelka i na svůj profil. Pod příspěvek dopsala už jen romantické: „Krásné a požehnané Vánoce s Harmony.“

    „Pardon, Táňo, ale aspoň na ty Vánoce to mohlo jít od srdce, a ne přes byznys,“ vzkazují jí naštvaní fanoušci pod příspěvkem.

    Jiní se do modelky opírají dokonce ještě ostřeji: „Dříve to byla Miss World, teď trumfla i toho vola Mareše, reklama s toaleťákem na Štědrý den. Chce se mi zvracet.“

    Proč si Kuchařová dobrovolně kazí brand? To nemá modelingové nabídky a musí se uchylovat k reklamám na Instagramu jako hlavnímu zdroji obživy? Víme, že to tak není, ale o to více nás zaráží přeplácanost reklam na jejím profilu.

    I proto je nám z jejího profilu na Instagramu trapně.

    Když se řekne topmodelka, představíte si někoho, jako je Naomi Campbell nebo Tyra Banks, které sem tam nějakou dobře placenou reklamu sice udělají, jinak se ale soustředí na svůj brand, image, vlastní značku a sdílí především svoje nejnovější módní počiny a módní fotografie. 

    Proč? Protože reklamy na jogurt „z Déemka“ zkrátka už nemají zapotřebí.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 20:34 úterý 26. dubna 2022. Anketa je uzavřena.

    • Haha
      236
    • Trapas
      182
    • Tvl
      59
    • Cože
      36
    • Super
      32
    • Sladký
      14